Suzuki Ac-50 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 sikker på at det ikke var en E60 M5 da? :P eller er du bombesikker på M3? E90 har vel ikke blitt lansert som coupe en gang... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kan nesten redde meg ut av denne nå, siden det er 1. April å si; Aprilsnarr! :o Men det var nok heller bare jeg som var lite oppmerksom. :( Var nok en m5! Flame me, i deserve it! :( Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 mye gøye biler nede på den nye bilsjappa der harley davidson lå,kanskje noe som kom derfra..:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 E90 har vel ikke blitt lansert som coupe en gang... Har jeg påstått noe annet? :P Det på bildet er sikkert en god photoshop mod, eller hjemmemekka "m3" :P men den har dog 4 dører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Den bilen på bilde der ser ut som photoshop for det er jo en del M5 på den, med felger og fronten. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 mye gøye biler nede på den nye bilsjappa der harley davidson lå,kanskje noe som kom derfra..:) Sorry OT. Har du sett den R5'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Sorry OT.Har du sett den R5'en? nei har ikke det Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 nei har ikke det Går visst som ei kule... En kamerat av meg har prøvd den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Dette skal visstnok være et utkast til E90 M3: Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Å steike!!! Blir den noenlunde lik den legger jeg meg flat for chris bangle!;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg