vwgolf2 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 skikkelig pent :thumb bare litteranne senk nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Senk kommer. Bare spare opp først!:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 I dag var jeg og forhørte meg om pris på å rette ut de små bulkene jeg har på kanalen og høyre bakskjerm. Ble ca. 2000 kr for det. Men da må jeg lakkere over området som blir rettet ut og det kommer på 6-7000. Så da lurer jeg på hva som er lurest? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bumpelump.. noen som har no tips?? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 pent med nye felger!!=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Da var tiden kommet for å få på senkesett. Hvordan lønner det seg å kjøpe? Har hørt justerbart er det beste, men jeg er en fattig student og vil gjerne bare få senket den så fort som mulig, så billig som mulig:P Har sett at Norsk Bildelsenter har KW senkesett til en fin pris. Så har noen tips, evt noe brukt å selge hadde det vært kjempefint Link til KW senkesettet: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=04608&ASP=1878936&Type=VW&Model=Golf&Year=19 98&Back=WA_Varegruppe+ASP=1878936+Type=VW+Model=Go lf+Year=1998+Varegruppe=0329 BTW, har endra trådnavn også siden jeg vet hva jeg vil med bilen nå!:hello: Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 syns ''onkelkjørt'' var morsomt jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har jo vært mye bortreist i det siste (millitæret).. Hva er planene dine kort og godt? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Planene mine er å få bilen så cleean som mulig, så billig som mulig:P Penga går, så jeg kommer nok til å kjøre billige løsninger, som allikevel ser bra ut! Så jeg kommer til å slenge på senksett, lakke front og bakfangere og gå til innkjøp av sorte frontlykter. Så får vi ta det derfra! Her er forresten et inspirasjonsbilde:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Planene mine er å få bilen så cleean som mulig, så billig som mulig:P Penga går, så jeg kommer nok til å kjøre billige løsninger, som allikevel ser bra ut! Så jeg kommer til å slenge på senksett, lakke front og bakfangere og gå til innkjøp av sorte frontlykter. Så får vi ta det derfra! Her er forresten et inspirasjonsbilde:P *mimre tilbake til min første Golf* Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Mycket pen den golfen du har tatt som utgangspunkt ja. Men du sier clean, vil du fjerne listene på f.eks fangeren? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ja, men det tenkte jeg å gjøre når det evt. blir hellakkering:) Først og fremst vil jeg lakkere front og bakfanger og få på noen cleeane sideskjørt! Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Blir sikkert meget pent dette.Blir du klar for å få stille den ut til våren da? Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hehe det får vi nå se på. Skal hvertfall på noen treff, men får se om det er no vits å stille den ut:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal du ha billig senkesett så kan du handle fra tyskland...dette er et billig justerbart alternativ=) http://cgi.ebay.de/IN-Tuning-Fahrwerk-Gewindefahrwerk-VW-Golf-IV_W0QQitemZ180023822974QQihZ008QQcategoryZ70165QQrdZ1QQcmdZViewItem 299 euro = 2339 nok (etter aftenpostens valuta kalkulator..hehe) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg