Orihime Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Et par bilder av bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ta Og Flytt Denna Tilbake Til Media!!!hva Er Poenget Og Flytte Denne!!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ta Og Flytt Denna Tilbake Til Media!!!hva Er Poenget Og Flytte Denne!!!! Hm, den er faktisk på Media ennå :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Flytt den tilbake der den var,eller gi meg en god grunn for at den er flyttet.til et sted jeg ikke finner! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Den ligger på Mediaforumet, underforaet heter Medlemmers egne bilder og film :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja men hvorfor kunne ikke den ligge der.alle ser den? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ikke vær så sur nå omegamannen, er omegaen møkkete nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Alle ser den vel her også? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 du har vel lagt merke til at den er 1 person som har posta bilen sin nyvasket.den første dagen jeg hadde den ute på media så var det 20 pers.Det er stor innteresse for dette.så derfor vil jeg at du flytter den tilbake.er du snill Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Alle ser den nok ikke her nei... De fleste er vel stort sett aldri innom denne delen engang tenker jeg, isåfall veldig skjeldent. Jeg for min del skjekker mediaforumet opptil flere ganger om dagen. Mens denne underdelen som er veldig lett og overse å gå glipp av, skjekker jeg kanskje 2 ganger i uka.. Så fån tilbake der den oprinnelig var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ok, hva skal vi med Medlemmers egne bilder og film da? Er jo dere som har bedt om å få dette underforaet! Dessuten, denne tråden finner man like lett som alle andre når man trykker på "vis nye innlegg" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Når sant skal sies, så merka jeg ikke at den hadde blitt flyttet før Omegamannen forlangte å få den flyttet tilbake. Selv så sjekker jeg dette forumet like ofte som mediaforum, så jeg ser desverre ikke problemet. Men hva andre folk gjør vet jeg ikke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Takk for støtte.:) Der ser du Dr_S :) jeg er fullt klar over dette med personlige bilder osv skal ligge her.men jeg ser egentligt ikke poenget med denne "extra" delen av mediaforumet.SÅ derfor flytt tilbake treaden.Beklager ,men jeg blir bare litt irritert.... Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Tråden blir her. Back to topic. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser ikke noe poeng og ha den her.Blir den her sletter jeg den og legger ut med en annen vri på media hehe :) har allrede lagt slue planer:) hihi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg