Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Her skal du kaste ut bilder av bilen din når den står i vaskehallen eller til vask eller bare den er ren og pen :) Kan jeg starte og legge ut en av min i Vaskehallen i ski på statoil. :) Redigerte litt her. Det holder med en post til 3 bilder :) Mvh Dr_S Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Spyla av bilen i en vaskehall. Kunne sikkert trengt en litt grundigere vask og litt polering. Vaskehallbilder har en tendens til å bli veldig dårlige. Mye damp/fukt, våt bil, trangt og dårlig lys... Forøvrig enig med Dr_S under her, men tar ikke bilder av bilen i vaskehallen. Bare rydd opp hvis du vil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Husk at det skal være bilder fra vaskehallen, ikke av nyvaskede biler? Eller? Her er mitt bidrag: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det gjemte seg noe flott under alt den snøen ja;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Snø drepes lettest med høyttrykken hos Statoil f.eks :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hehe jepp i know ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Biler kommer så fort jeg får bilen, har et STORT håp om at den kommer på torsdag så da får dere bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Å gud hva bra kamera jeg har på telefonen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 2 vaskehall bilder fra i vinter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Aha, vaskehallen på Shell ned ved Kirkerud der?Rå Beemer! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Bra bilde eller Omegamannen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Min bil nyvaska, ser du hvor det er omegamannen? Bakke Racing: Deilig Bil! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg