KadettC_76 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 skal kjøpe en eller to stk subber til min golf 2. Har en audison LRx1.400 til å drive disse. Har fra før en gammel jbl power 10" som skal byttes og den spiller hverken høyt eller fint nok. Subbene skal spille høyt og rent. Hører stort sett på techno og sånt. har egentlig et max budsjett på 4000kr. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 En PolkMOMO skal vel klare jobben.. Tror ikke du har behov for mer enn 1 av de.. Nå har ikke jeg tatt forbehold mht til forsterkeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 skal kjøpe en eller to stk subber til min golf 2. Har en audison LRx1.400 til å drive disse. Har fra før en gammel jbl power 10" som skal byttes og den spiller hverken høyt eller fint nok. Subbene skal spille høyt og rent. Hører stort sett på techno og sånt. har egentlig et max budsjett på 4000kr. Infinity Kappa Perfect 10.1 (med eller uten VQ) Pioneer TS-W12PRS (denne koster ca 5000,- da men kan sikker få den til en grei pris en plass) Dette er de to jeg kan anbefale. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du må ha to dobbelspolede basser for å oppnå 1ohm... Hertz ES-300D Hertz HX-300D SS VGW-12 Har en kunde med 2 stk Hertz ES-300d og en LRx1.400, det fungerer utrolig bra! Tight og stram bass, som kan nå et meeeeget høyt bassnivå..! Fin kombinasjon med gode kraftreserver til overs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 og hvem selger Hertz? Kom gjerne med forslag og linker ja. Ja, trenger helst to dobbelspolede basser, for hadde tenkt å laste ned i 1ohm Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 og hvem selger Hertz? Kom gjerne med forslag og linker ja. Ja, trenger helst to dobbelspolede basser, for hadde tenkt å laste ned i 1ohm http://www.musicaltransparency.com og rizla på forumet selger hertz tror jeg tror prisen på es 300d ligger på 1290 eller 1390 pr stk :) husker ikke helt :) http://www.hertzaudiovideo.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Du har en serie som heter Focal 27V2 11".Pris ca 2390.-.Anbefalt lukket kasse.........:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Noen som har flere forslag da eller kan komme med tilbud? :P en eller to 10-13" subber.. lønner det seg og kjøp en litt dyrere sub eller to litt billigere? altså en til 3000 eller to til 1500 liksom? :S Og hva frontsett står i stil? ska bruk en Signat ROM 4 til frontsettet.. forslag der og? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Spørs hvor mye penger du vil legge i det da. Får jo som oftest bedre resultat om lommeboka får svi litt men :) På Bil-max litt lenger nedi bygda selger Jan 2 stk 12" Polk Momo, ferdig i kasse. Mener han ville ha ca 4.000. Disse spilte i hvertfall veldig godt i en mk3. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jess, er vel oppimot 4000 jeg har tenkt å legge i.. så spørs hva man finner ut da! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Heller èn god 10 eller 12" enn to billige er nå min erfaring. Du kan jo se litt på SubZero, kan nok hende du kan få en meget hyggelig pris på en sånn hos en av forhandlerne her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Du kan jo også se på CADENCE. Wild Beast selges nå på tilbud diverse steder. Denne subben spiller høyt, og du kan få den til å spille pent også om du bruker litt tid på ei ordentlig kasse. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hørt så mye negativt om wild beast i det siste så det tror ikke blir aktuelt Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Du må ha to dobbelspolede basser for å oppnå 1ohm... Dette vet jeg du vet, men jeg MÅ bare :P Man MÅ ikke ha to dobbelspolede elementer for å oppnå 1 ohm, pus... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Spørs hvor mye penger du vil legge i det da. Får jo som oftest bedre resultat om lommeboka får svi litt men :) På Bil-max litt lenger nedi bygda selger Jan 2 stk 12" Polk Momo, ferdig i kasse. Mener han ville ha ca 4.000.Disse spilte i hvertfall veldig godt i en mk3. Det høres ut som et OK kjøp, det. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg