eirwave Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Heisann. Velger å lage en ny tråd da jeg synes den gammle var uoversiktelig å kjedelig :P Prøve å lage denne litt bedre med å begynne med noen bedre bilder... Det hele startet i Mai 2005 da jeg kjøpte min første bil. Golf 3 GTi 8V. Denne hadde da gått ca 200000km. Hadde hatt 2 tidligere eiere. Voksne. Med servicehefte til 160000. Så jeg synes dette var et bra kjøp. Sånn så bilen ut da jeg kjøpte den: Bilen har vert i daglig drift siden. Men selvfølgelig har jeg gjort en del foradndringer.. Dette er det jeg har gjort til nå: Facts: - Golf 3 GTi 8V - 2.0 l , 115 hk - 211.000 km - servo - kjørekomputer - EL takluke - Supersprint Effektanlegg - 17" MOMO Racer 8x17 - 60/40mm senket Styling: - Lakkerte hjulbuelister og lister generelt - Clean Bakluke - Spoiler - Sideskjørt - Hella Angeleyes - JOM tåke og blinkers - Emblemfri Grill - Badlook list Div mods: - Blå instrumentbelysning med hvite skiver - Blått lys i alle brytere - Setetrekk - Skiltbelysning - Popup på bakluke Stereo: - JVC Spiller (KD-SH9102) Bilde: http://www.elektromarkt.lt/images/adv/JVC_KD_SH9101_image.jpg - Sony frontsett, 3 way speakers - 2 kanals Rockford Fosgate 2x250w - 2x12” sub SPL 2x350w - 2 6x9 2x250w Planer framover: Ny Hekk på bakfanger Ny Frontlippe Justerbart Senkesett (Bestillt) Nye skilt (newlook) Diverse mods inni bilen Slik ser bilen ut nå: Kom gjerne med kommentarer osv.. Oppdaterer denne tråden nå fort det skjer noe nytt ;) Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ser bra ut dette :) Skal ikke ha deg noe bakleppe? Hvor handla du deg blinkers + tåkelys fra? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Takker :) Jo, har skrevet det i planer framover. Skal kjøpe bakleppe så fort pengene tillater det :P Samme gjelder frontlippe.. Jeg kjøpe tåkelysa å blinkers på e-bay. Men det er JOM sine så du får kjøpt dem på autospar eller andre styling butikker. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ojda, sikkert bare jeg overså det i min trøttetilstand idag =P okej, fant de på autospar, så da er det vel de samme. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dette innlegget er flyttet for VR6power ble skrevet i den gammle tråden :P --------------------------------------------------------------- kjempeflott, blei dritbra skal lakke oppigjen min bil strax, iløpet av 1-2 mnd, blir dusty mauve her og ja , samme som er på no, men bare med enda litt meir klarlakk. håper på skikkelig glow da syns felga dine kledde bilen eg da , men som han andre sier smaken er som dama TODELT og Schizofren hehe Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 peeeeent :) stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ser veldig bra ut dette... Hadde gjort seg å få byttet ut baklyktene og da... Men det er sikkert planen så... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ser veldig bra ut dette... Hadde gjort seg å få byttet ut baklyktene og da... Men det er sikkert planen så... Takker :) Glemt å skrive det ja, men baklyktene skal byttes ja :D Har tenkt på Crystal Clear baklykter. Det er jo de alle kjøper. Men spørs om de passer den fargen bilen min er? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Takker :) Glemt å skrive det ja, men baklyktene skal byttes ja :D Har tenkt på Crystal Clear baklykter. Det er jo de alle kjøper. Men spørs om de passer den fargen bilen min er? Det passer merkelig nok alle biler :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 assa hvorfor fjærnet u ikke viskeren bak oxo? Ble lizm LITT rart! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 assa hvorfor fjærnet u ikke viskeren bak oxo? Ble lizm LITT rart! Fordi det er en god ting å ha visker. Veldig praktisk ting ;) Men er enig at det kanskje ser bedre ut uten viskeren ja! Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Takker :) Glemt å skrive det ja, men baklyktene skal byttes ja :D Har tenkt på Crystal Clear baklykter. Det er jo de alle kjøper. Men spørs om de passer den fargen bilen min er? De baklyktene passer alle farger, som zuhr nevnte... Tror det blir veldig bra på bilen din også... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har sittet lenge nå å tenkt å vurderer å selge bilen min til fordel for å kjøpe meg en VR6. Men lurte på om noen vet hva jeg kunne for den! Skal EU godkjennes før salg så dette er jo et bra pluss. Bilen er jo ganske strøken, (se bilder) nylakket og litt stylet. Og er en GTi. Hva kunne jeg fått for den tror dere? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg vil nå tippe 70-80 jeg... I minste fall 60 lissom... Ikke at jeg kan mest men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Det letteste er å ta en tur på AutoDB osv å se hva lignende biler ligger ute på, så heller justere litt utifra positive og negative sider ved bilen din.. En ting er listepris, men en annen ting er hva markedet på det aktuelle tidspunktet er villig til å gi for bilen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg