Jace Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Alle bil filmene mine byner å runne 25GB nå. Jeg er en aktiv samler som bare tar vare på det jeg synes er digg (Ikke rått å røti) Er det noen andre som smler på motor filmer som det er mulig å trade med? Jeg bor på Hadeland og kommer gjerne putrenes til den som bor i nærheten hvis den personen vill kopiere litt film frem og tilbake. Dette er faktisk snakk om 100% lovlige filmer. stort sett ihverfall :) tror ikke jeg har noe som er lisensert da. Disse 25 GB med film er mine kjære , My prescious, som jeg har samla på i noen år nå og som er alt jeg synest er kult med motor. Eventuelt, noen som har en ftp med slikt? Viste ikke helt hvor jeg skulle post men det ble da her. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 har du en ftp med ditt på? jeg vil gjerne ha noe, men tviler på at jeg har noe av din interesse som du ikke har fra før (har veldig lite) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Jeg har dessverre ingen ftp grunnet at jeg bare har 128kbit opp. Hadde håpet at noen andre hadde :) Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg