Gå til innhold

Hvor langt har din(e) bil(er) gått?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kjøpte Mazda 323 F'n min i fjord sommer, og da var den på 122 og nå så står den på 156

 

hehe glad i i kjøre bil veit jeg :D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runda for ikke så lenge siden 400k km på Toyotan (hilux) funker fortsatt som bare det, ihvertfall offroad ;)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

BMW'n har vel runda 250 000 km nå, og holder fortsatt koken. Litt for langt til å turbokonvertere!

 

Hvis motoren er godt tatt vare på så er det ikke noe problem, du kan finne en som har gått 50 000 og rævkjørt som ikke tåler det, eller en som har gått 250 000 og hatt tett med servicer som du kan turbo konvertere uten problemer. Min har gått 220, og hatt service hver 5000, ikke noe problem å sette turbo på den...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En BMW 518 av 82-årgang som var i mitt eie hadde rullet omtrent 350000km, så sviktet batteriene til instrumenteringen. Selvfølgelig hadde ikke jeg overskudd til å sette inn nye. Senere overtok broren min bilen for å bruke den i jobbsammenheng. Det ble mye kjøring på den lille, tikkende firern, og ingen vet nøyaktig hvor langt den hadde gått før den ble avhendet, men en del over 400000km kan jeg trygt påstå er riktig.

 

Telleverket i en Fiesta 1.1l som var var i min brors eie hele tiden, gikk trill rundt hele fire ganger. Altså det samme som BMW'n.

 

Min nåværende bil, en Audi 100 2.3q fra 1992, har kun gått 150000km til nå, hvis jeg da skal stole på serviceheftet.

Regner med at også den burde runde jordkloden noen ganger før jeg tupper den avsted til de evige demarker.

Hvis jeg da har den så lenge.

 

Håper dette var opplysende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår