BoomBoxx Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Heisann! Skal selge GT-4'en, trenger ny bil. Må være hatchback (3-dørs, eller 5-dørs combi), a`la Nissan Sunny, Toyota Corolla/Celica e.l. og være ålreit å bygge stereo i uten enorme interiørmodifikasjoner. Kan godt modifisere mye, men da bør bilen koste mindre! :P Kom med forslag - pris 30-40.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hmm...Golf? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ikke at jeg har erfaring med bilene selv, men hva med Calibra eller Civic? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ikke for å være negativ, men har allerede tenkt på de forslagene. Golf er oppbrukt, Calibra er oppbrukt, ruster, og er ikke billig å forsikre, mens Civic... tja. Litt høy fjortisfaktor. Men er så klart alternativ, da de er driftssikre, fine å se på (originale) og passe størrelse. Om jeg ikke finner noe annet interessant, altså! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har vurdert en liten Fiat, kanskje. De er ikke SÅ utbredt, ser ikke så halvgærne ut, ligger utrolig lavt i pris, og må jo bare være grisebillige å forsikre? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Skal inn med en stort annlegg i en Megane . Bare for å tipse om en bil som ikke egner seg . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mondeo, har selv bygget anlegg i ett par sånne, og det ble kongelyd selv med orginal bil som utgangspunkt (uten demping osv, og ble jo enda bedre med demping da) Edit: å få tak i de med galvanisert karosseri, så slipper du unna det meste av rusten også :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ingen som nevner sånn bil som jeg har? :) Citroen Xsara. Begynner å bli billige biler. Geniale å bygge anlegg i er de og! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hva med enn sånn..............................:afro http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7127803&reference=712/780/3_-538518214.jpg&adheading=Volkswagen+Lupo+1%2C0+Personbil+1999%2C+112000+km.%2C+kr.+39.500%2C-&sid=3acSNcI6X564847&pos=1 Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Små Fiater er greie de ;) Bare å sende meg en PM om du har spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hey, nå begynner vi å snakke. Haha. Lupoen var jo artig og billig. Latterlig liten, men det går seg til. Får vel alltids klemt inn en 15" baki der, hehe! :D Mener ikke å tråkke på noen tær, men Citroen og Ford utgår. Ford pga alle skrekkhistoriene om kvaliteten (dessuten har Fatter'n lagt Ford for hat, så da nekter han å hjelpe meg med å skru), og Citroen blir dessverre litt for gubbete. Men de er gode å kjøre, da, begge to! :P Takk for svar så langt. Er litt artig å kunne "velge og vrake" blant stereoprosjekt-ofre! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Som du nesten er innom; Fiat Bravo. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Punto: galvanisert karosseri, billige deler, lavt bensinforbruk (min bruker 0,49 på langkjøring), enkle å skru på, godt utvalg i styling (jeg har masse linker du kan få), ganske hissige og morsomme å kjøre. Har ikke montert stereo i en ennå, men 3,5" er originalt på dashen, 6" får plass i dørsidene (org. Fiat eller evt. Transmedia), og god plass baki. Jeg har faktisk fått trøkka inn gardintrapper og cdstativ som ikke gamlingene får inn i Astraen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Bravoen er ikke gal nei. Prøv å finne en HGT! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ja, lykke til med dét... ;) er vel to i Norge, mener jeg å huske i farta, og de selger neppe. Og forsikringen går vel ut døra da. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg