Gå til innhold

318is trim?

Ranger emnet


Rav1..

Anbefalte innlegg

Is motoren har 136hk på begge serier.

 

E30 318is har da både 113hk (1988) og 136hk (1990/91, 16v). E36 har 140hk på is motoren.

 

Forøvrig finnes E30 320is, med en mindre m3 motor (s14b20 er det vell).

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående 320is, så finnes det iallefal en i Norge. Sjangsen for at du finner en 320is motor til salgs, er vel like stor som du finner en trimma m3-motor i bilen til kona til Kjell Magne Bondevik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående 320is, så finnes det iallefal en i Norge. Sjangsen for at du finner en 320is motor til salgs, er vel like stor som du finner en trimma m3-motor i bilen til kona til Kjell Magne Bondevik.

 

Jau, så en til salgs nylig.. men e30 320is er jo helt standard e30, ikke m3, med unntak av motoren.. alt annet er "normalt" utifra all info jeg har klart å finne. Så det er m3 med litt mindre motor, det er en normal e30 med nesten-m3 motor.. go figure.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke all verden med en litt sportslig kam, effektanlegg og et filter. da får du i allefall litt mer fres i motoren.

 

Vett du hva det vil koste med Sportsligere kam? effektanlegg har eg, men det begynner jo etter katalysatoren så den og greinrøre er jo orginalt så eg får jo ikke noe eller jallefall svært lite effekt ut av det, bare lyd.. og filter får eg vell og bare mer lyd ut av så lenge eg ikke har Turbo.

 

Veldig intrissert i trimming tips til 318is 92mod (motor 18 4s 1.) vis det er noen som har, hva somhelst, uanzt pris fordeom eg nok kommer til å gå for dei biligste løsningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, så en til salgs nylig.. men e30 320is er jo helt standard e30, ikke m3, med unntak av motoren.. alt annet er "normalt" utifra all info jeg har klart å finne. Så det er m3 med litt mindre motor, det er en normal e30 med nesten-m3 motor.. go figure.

 

Glem ikke diffen og dogleg-kassa som står på 320is. Det er jo en m3 light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320is finnes ikke hvis du lurer...

ihvertfall ikke i følge modellguiden til http://www.autopower.se

er vel bare 318is

hvorfor vil du helst ha is motor egentlig?

ville heller sakt at jeg skulle hatt en sekser.

 

Mvh Fredrik

320is finns i e30. Faktisk sprekere enn 325i. Har vel S14 motoren og 193hk om jeg ikke husker feil.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår