Stingah Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hei Noen som har fjerna Golf og TDI-merket på bakluka? Eller andre bokstaver da såklart :) Har tenkt at fiskesnøre burde duge, men er mere usikker på hvordan jeg skal få vekk det limet som blir igjen bak bokstavene? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Tok det på Ventoen min. Bare polerte vekk de limrestene jeg ikke fikk pellet av Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok... for å bruke div. løsningsmidler er vel ikke ideelt på lakk? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jeg tar gjerne imot merkene etter du har pellet dem av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok... for å bruke div. løsningsmidler er vel ikke ideelt på lakk? sitrusrens og polering funker bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg gjorde det på en Passat, brukte en tang, rev av. På de bokstavene hvor limen ikke gikk 100% av brukte jeg litt rødsprit på å få bort. Nå alle er borte, tok jeg en klut med litt rødsprit, og knikket bort litt av fargeforskjellen. Nå noen måneder etter går det ikke an å se fargeforskjellen lengre :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Sitrusrens som ble sagt her, er helt konge :D Kan anbefales! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg brukte tynn ståltråd og det var kjempebra :) Bare husk å dra sidenlengs mot deg slik at du ikke skraper i lakken.. Og for å fjerne den limen så brukte jeg Neglelakk fjerne, noe alle har så lenge det er kvinner i huset. Neglelakk er super effektivt, og det ødelegger ikke lakken :) bare vask vekk med litt fuktig klut etterpå. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 SÅ! takk for alle gode tips. Jeg kjøpte en flaske sitrus-rens og kjørte på med det. Fant fort ut at det var lurt å la det virke i ca. 5 min. Løste opp limet ganske fort. Ble en viss fargeforskjell mellom der bokstavene stod og resten av luka.. Men ble helt klart mye penere! Til deg som ville ha bokstavene: d'en i TDI er pittelitt knekt etter han gamlingen som hadde bilen min før meg hadde rygga i no.. Men gi meg adressen og penger til porto så skal jeg sende dem til deg :) Her er før og etter: Før: (ok, er ganske gammelt bilde, men er jo slik de gjør det i se og hør osv.) Etter: Ble jo helt klart mye penere. Skulle til info og fjerne bakviskeren i dag, men fikk ikke tak i en slik knott.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Tenkte jeg skulle fjerne min og nå i den nærmeste framtid. Er det BilXtra som har denne berømte knotten? Minna meg om det den katalogen det var bildet av et sted her.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det er BilXtra ja :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg