Gå til innhold

Driver Parallel Lines

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har noen spilt det? Kjøpte det i går, fornøyd så langt. Det er ikke realistisk, men det er veldig gøy!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig skuffet av dette spillet da noen ting faktisk er dårligere en på driv3r!

Foreksempel så kan du bare kjøre bil og motorsykkel,ingen båter og slikt.

Du kan ikke gå inn i noen andre hus en garasjen.

Di har lyget og sagt att det skulle bli fly,helekopter,båter,motorsykler og biler men det er bare di 2 siste som er med på spillet.

Di har sagt att det skulle være mange bygninger som du kan gå inn i men det er bare en.

Jeg synest dette spillet var veldig dårligt.

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Driver parallel lines og ble lei etter et par dager. Syns ikke det var noe særlig bedre enn Driv3r. Bytta det inn i Gudfaren spillet i stedet. Driver 4 er ikke vært penga. Gudfaren spillet er konge. Klarer ikke å legge det fra meg.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig skuffet av dette spillet da noen ting faktisk er dårligere en på driv3r!

Foreksempel så kan du bare kjøre bil og motorsykkel,ingen båter og slikt.

Du kan ikke gå inn i noen andre hus en garasjen.

Di har lyget og sagt att det skulle bli fly,helekopter,båter,motorsykler og biler men det er bare di 2 siste som er med på spillet.

Di har sagt att det skulle være mange bygninger som du kan gå inn i men det er bare en.

Jeg synest dette spillet var veldig dårligt.

 

Har spilt nå siden jeg kjøpte det på onsdag.. Kommet til 2006. Synes det er massivt gøy! Vet du sikkert at man ikke kjører helikopeter senere? Det er mulig..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du sikkert at man ikke kjører helikopeter senere? Det er mulig..

Kan vere att man skal kjøre helekopter i ett oppdrag senere, men jeg tror nok ikke att det går ann å kjøre helekopter i spillet på frikjøring siden det ikke er noen flyplass,

og siden politi helekopteret aldri lander.

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vere att man skal kjøre helekopter i ett oppdrag senere, men jeg tror nok ikke att det går ann å kjøre helekopter i spillet på frikjøring siden det ikke er noen flyplass,

og siden politi helekopteret aldri lander.

 

Det er en flyplass :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vet noen om det er hidden cars? Det sto noe om det i instruksjonsboka, men aldri funnet noen..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg sikkert til og erte på meg en hel haug...

 

JEG mener at Driver parallel lines er på høyde på Driver 2. Fått tilbake Driver følelsen etter det forrige. Det kan ikke forklares med ord hvor dårlig det var. Kan si en ting: En fikk sparken pga det spillet...

 

For det første så fungerer kontrollene til fots i Driver PL. (parallel lines)

Det gjorde de ikke i Driv3r. er også mange andre feil i Driv3r. Er bare dårlig det. blir deprimert av det jeg.

 

Jeg mener også at Driver er Driver og skal IKKE sammen lignes med GTA på noen som helst måte. Synes det er dumt at de prøver og etter ligne det i det hele tatt.

 

Driver 2 er det desidert beste driver spillet så langt. De kunne holdt seg inne i bilen der også. men men.

 

Satser på Driver 5 på PS3, med Driver 2 opplevelse og sinnsyk grafikk.... "drømme seg bort" ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår