GlennK Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har søkt litt, og dette var det nærmeste jeg kom. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83922&page=2 Jeg klarte ikke å gjøre meg opp en helt klar formening om hvilke ratt som passer om hverandre... Er det slik at "alle" ratt passer om hverandre, frem til ca. '88? Og fra 88 så fikk bla. 760 ny rattstamme/dim, mens alle 240 og 740 fra tidlig og oppover fortsatt går om hverandre? Er på veg til skroten for å finne et nytt ratt til min '84 240, ønsker meg noe annet enn det bussrattet som sitter der nå. Noen som har peiling på dette, og ikke bare "tror" ? Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det ingen som har noen formening om hva som passer? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det ingen som har noen formening om hva som passer? Glenn Hvis du mener splines`en så passer den.Hadde en gang et ratt i 740n som hadde stått i 240 før(altså 240nav) og da fikk jeg rattet meget langt ifra lysbryterne osv..altså 740 har kortere nav enn 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 såvidt jeg har erfart er 740 ratt i 240 no-go, men 240 ratt i 740 funker. men du får rattet nærmere deg ja. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg