nilssolli Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 [får kjøpt komplett front og bakfanger med gti leppe, blinklys og fester på autospar til kr 1998,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Stemmer det, og jeg har visst det. Men tjener ikke stort, så en del av gangen. Jeg er ikke noe flink til å spare penger. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Noen som trenger blinklys og bakfanger da? Jeg hadde trengt en ny frontfanger og en ny frontleppe. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg trenger bakfanger, men har blinklys. Hvordan er formen på bakfangern? Siden du skal selge den. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Skal ikke selge. Har fangere forran og bak. Leppe og blinklys. Men, fangeren forran vil jeg bytte ut til en ny en, og leppa er knekt i alle retninger, er for lav den bilen min. Så da tenkte jeg å kjøpe meg det settet som autospar har å selge, men sitter fordiom med en helt ny bakfanger til overs, og to helt nye blinklys til overs. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Golf fangere med krom lister. Edit: Har bakfanger også. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Jonte Skal ikke selge. Har fangere forran og bak. Leppe og blinklys. Men, fangeren forran vil jeg bytte ut til en ny en, og leppa er knekt i alle retninger, er for lav den bilen min. Så da tenkte jeg å kjøpe meg det settet som autospar har å selge, men sitter fordiom med en helt ny bakfanger til overs, og to helt nye blinklys til overs. Hvis du skal kjøpe det settet hos autospar, så har du en bakfanger til overs. Mulig å få kjøpt den? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Precious Hvis du skal kjøpe det settet hos autospar, så har du en bakfanger til overs. Mulig å få kjøpt den? Tja. Om vi kan gjøre en avtale med autospar om at du betaler litt og dem sender bakfanger til deg. Og resten til meg. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Ja, er ikke umulig det. Men siden det selges som et sett og under kampanje så må vel vi vurdere pris. Hvor vidt autospar vil sende deler til forskjellige steder ut ifra at det et sett vet jeg ikke. Men jeg har planer om en tur til vestlandet i sommer. (juli/august). Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg