Gompie Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 sendte en mail til samco og spurte om de hadde planer om å begynne å produsere silikonslanger til mondeo 2.0 og fikk til svar: Thanks for the email, we tried to a kit working with several clubs and individuals. They all promised to help and send us OEM hoses but none of them ever did. Regards Samco. er det noen som har orginale slanger til en 2 liter liggende så hadde det vært greit om de ble sendt inn til samco, slik at det kunne bli laget et kit som passer til 2 literen Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 sendte en mail til samco og spurte om de hadde planer om å begynne å produsere silikonslanger til mondeo 2.0 og fikk til svar: Thanks for the email, we tried to a kit working with several clubs and individuals. They all promised to help and send us OEM hoses but none of them ever did. Regards Samco. er det noen som har orginale slanger til en 2 liter liggende så hadde det vært greit om de ble sendt inn til samco, slik at det kunne bli laget et kit som passer til 2 literen Er vel bare å ta seg noen timer på høgger'n å røske ut diverse slanger det... prioriterer lissom ikke sånn gummi jeg. Har ikke sånn gummifetish :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er vel bare å ta seg noen timer på høgger'n å røske ut diverse slanger det... prioriterer lissom ikke sånn gummi jeg. Har ikke sånn gummifetish :D hehe sant nok det da , jeg prioriterer nok heller ikke gummi sånn veldi men syntes det er fint i et ryddig motorrom som har litt finish da Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GHIA99 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan det være noe her for ryddig motorrom? http://www.mondeosportsfabrications.org/ Siter 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Kan det være noe her for ryddig motorrom? http://www.mondeosportsfabrications.org/ veldig fristende ( GHIA99 ) Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg