Gå til innhold

Dj-timoty - Mercedes 190 - Prosjekt sjøsetting

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Heissan...

 

Som tittelen sier skal vi sjøsette en Mercedes 190 ;) hehe (bygge båt ja)

 

"vi" er meg ("djtimoty") , "andrej" og et par andre :)

sgs491.jpg

 

 

Planer :

1. Fjerne understell (forstilling og bakstilling)

2. Fjerne oveflødig vekt (støtdemperhus+++)

3. "åpne taket" (kappe vekk taket, men beholde rammene runt , etc, bare åpne opp og lage til muligheter for kalesje etc)

4. sveise skrog.

5. tette bilen, sveise igjen dører, etc, tette grillen og legge et lag glassfiber under skroget og opp til midten av dørene, sparkle igjenn andre ting som trengs, og tette overalt som må tettes.

6. forlenge akslingen som går fra girkassen og bakover, lage propell-overføring helt bak.

7. lage styring på kjøretøyet (eneste vi ikke har helt klart å finne ut hvordan vi skal lage)

8. koble anlegg ;)

9. rullemale og dekorere med klister ;)

10. sjøsetting ;)

 

tenk deg den greie båten dette kan bli ;) hehe, varme apparat, anlegg etc etc .. hehe.. blir spennende å se hvilken fart vi kan få på den.. er vel ca 126hk , men den veier jo en del... men har jo gir på den da, så kan jo få en del fart på propellen, og siden man har gir kan man dra en relativt stor propell opp i god fart også ;) hehe

 

si deres mening om dette prosjektet.. er meg og noen kompiser som skal gjennomføre dette.

 

har dere noen deler dere vil sponse meg med i dette prosjektet er dere hjertelig velkommene til det :)

 

tips og triks mottaes med takk, trenger f.eks en smart hjerne til å finne på noe lurt med styringa...

 

snakkas...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha.. håer du IKKE kødder for da skal jeg følge med på detta!! spamspam

 

neida. kødder ikke :) er planen å få det til ihvertfall, hehe, men det er jo mye som skal gjøres , så det kommer til å ta litt tid... hehe

 

du vet , folk med hjerne kjører bil med stjerne ;)

 

mitt nye slagord:

Folk med hjerne, bygger seg båt med stjerne ;) hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir så jævla morro dj..! må bare finne et sted mi kan holde på :pimp

 

 

Ja det blir KONGE!!!

 

hehe.. håper vi blir ferdige til sommeren!

 

 

Javist "teigen" det er bare å komme vettu :) hehe :pimp

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eey du må ja ha prosjekt-båt dette her kommer jo te å bli konge.. om du får det ferdig da seff hehe men er jo ganske mye jobb

 

ja det blir jo en båt, men vet ikke om man kan kalle det prosjektbil eller prosjektbåt , siden det er jo begge deler egentlig...

 

Skal du være med å mekke på an bernt?! hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår