twinflower Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har de en test for sosial intelligens også? 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 eey har fått bevis da, men man kan velge å bli medlem da.. jeg tror jeg står over syns det er en klubb for Nerder ...ps: dette er bare et tall, og tror de aller fleste klarer minst like bra som meg var jo utrolig lette oppgaver frem til de 10 siste da hehe de 5 siste var som å forsøke å lese Kinesisk for meg (umulige) hehe Vel, til felles informasjon vil jeg ihvertfall si et par ting. Det er flere år siden Mensa sluttet med tester med 148 som grense for medlemskap (og da måtte man faktisk ha OVER 148 for å bli medlem!!), idag brukes en skala hvor man må være over 130 (med standardavvik på 15), over 132 (med s.avvik 16) eller 148 (med s.avvik 24). Det er dog nok av tester på diverse nettsteder som gir deg høye tall på IQ-en din, men ikke én eneste av dem er godkjent for opptak i Mensa. At de fem siste var "umulige" for deg, får meg til å lure på om du har tatt en overvåket test i regi av Mensa i det hele tatt... spørsmålene blir ikke nødvendigvis vanskeligere og vanskeligere jo lenger ut du kommer, det er 36 spørsmål og du må greie 35 for å være "sikker" på å greie kravet (to feil kan holde, avhengig av hvilke spørsmål, alder og kanskje noen andre ting, bare én person vet dét.). Og var de siste 5 "umulige" for deg skal jeg garantere at du bløffer på deg å ha greid kravet. Så fjern Mensa-logoen i avateren din og vær deg selv isteden... du er mer enn bra nok som den du er. www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Så fjern Mensa-logoen i avateren din og vær deg selv isteden... du er mer enn bra nok som den du er. Når vi først har dratt denne tråden langt ut på landet og opp i trærne: Hvorfor vet du så mye om dette? Har testet IQ'en selv? Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 sånn da tar vi vekk bildet :) de som trengte å se den har vel fått sett :D hehe.. men OT som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Offtopic: For oss som har holdt på aktivt i bilstereo miljøet i endel år kjenner jo godt lederen av Mensa Norge, som faktisk jobber med bilstereo på heltid... Ontopic: Du kan jo ta kontakt med Ketil Skjei (ketil@emmaweb.no) han kan sikkert bygge for deg.. Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Offtopic: For oss som har holdt på aktivt i bilstereo miljøet i endel år kjenner jo godt lederen av Mensa Norge, som faktisk jobber med bilstereo på heltid... Trude Sjøholt? Hvor jobber hun? Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Trude Sjøholt?Hvor jobber hun? Mvh Dag Johansen Mulig han har gått av som leder da, men han var da leder senest i fjor eller noe slikt.. Autohifi..... Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 eeey er dette så sinnsykt viktig a??? la oss prate kasser i stedet :) kassebygging til min Bil. Dag J: regner du ut selv hvor stor kassa skal være avhengig av elementene??? eller må jeg gjøre dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Når vi først har dratt denne tråden langt ut på landet og opp i trærne:Hvorfor vet du så mye om dette? Har testet IQ'en selv? Ja. Ikkenoe er som litt :offtopic for å krydre hverdagen litt da... :D www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja. Ikkenoe er som litt :offtopic for å krydre hverdagen litt da... :D tør du å si resultatet da? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg ble medlem ihvertfall. ;) www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mulig han har gått av som leder da, men han var da leder senest i fjor eller noe slikt.. Autohifi..... Stig er ikke leder lengre, etter hva jeg vet... Men han er leder for "tester i Norge"... Han var derimot leder i flere år tror jeg *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg kjenner en som er utrolig dyktig til å bygge kasser ;) *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 keep on going OT :D TransMedia: hehe ok Grattis som medlem da.. som jeg sa, tror de aller fleste som gidder å ta den testen greier kravet :) og til de som ikke greier det; du blir ikke dummere en det du var før du tok testen ;) samme som at du ikke blir smartere en det du var før.. Alle husker vel Mensa dama som ble sjekket opp i det humorprogrammet :) mhm.. smart hu ja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dag J: regner du ut selv hvor stor kassa skal være avhengig av elementene??? eller må jeg gjøre dette selv? Har du komplette Thiele/Small parametre kan jeg regne ut for deg. Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg