sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 trenger tips til en proff kassebygger i Oslo området. Skal bygge kasse til 2 x 12" Vamp DC 12" i Peugeot 406'n min :) gjerne utenfor Oslo, betaler det det skal være bare resultatet blir topp :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 om du har lyst til å kjøre til Fredrikstad så kjenner jeg en proff der, samarbeider med BugBoys om å bygge dems (steinar) bil.. PM meg for navn etc... Referer litt her. http://www.nautiluz.net/Michael.html mange her på forumet som kan gå gode for Nautiluz' arbeid, til og med meg.. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 trenger tips til en proff kassebygger i Oslo området. Skal bygge kasse til 2 x 12" Vamp DC 12" i Peugeot 406'n min :) gjerne utenfor Oslo, betaler det det skal være bare resultatet blir topp :) Tittei!blah Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ...forresten, har du blitt medlem av Mensa, sooocool? ;) Ser du har fått deg ny avatar her... www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dag Johansen: trenger du bilen eller bare målene? hehe Prizma: joda kan jo det, jeg skal den veien nå.. Transmedia: holder 148 da ??? ;) :D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja, det var jo ikke så verst... :thumb www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hey, så stort potensiale! Der må det være mange arbeidsledige celler! :) Nå trenger du bare å lære deg å gjøre nytte av det, Dag-Eivind (eller hva du nå het). :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Forresten - hva fikk deg til å gå fra Pioneer, til Kicker, til VAMP????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 holder 148 da ??? hehe[/Quote]Eller... om det var på den hjemmetesten på nettsiden dems, blir jeg ikke sååå imponert... tror mange gjør det bra der, Mensa vil vel lokke til seg folk til testene sine. :D www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dag Johansen:trenger du bilen eller bare målene? hehe Holder med målene. Send de på pm. Mvh Dag Johansen "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Skal du stille med vamp`ene i db dragen? Hva skjedde med soloX'ene? Skal du ikke bygge kassen selv? Etter det du har sagt du er kapabel til her på forumet hadde jeg lyst til å se deg stille med utstyr du har bygget selv fra grunnen av. Det er selvfølgelig kun et ønske :) Btw, fikk du 148 på inntakstesten til mensa? 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Boombox: Hvem har gått fra Kicker til Vamp ??? har flere biler og har ikke tid til å bygge på alle :) Transmedia: ikke hjemmetest nei, tok en proff test hos Mensa bare for å finne ut hvorfor jeg kan alt :D hehehe .. så den er reell da :) edit: ehh ser på Diplomet nå at det står noe annet en det de informerte: 144 til 147 i IQ :p hehe.. hmm da er jeg ikke så smart likevel :D ho ho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Transmedia:ikke hjemmetest nei, tok en proff test hos Mensa bare for å finne ut hvorfor jeg kan alt hehehe .. så den er reell da :wave Grattis . Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Så du er medlem av Mensa altså?? www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Så du er medlem av Mensa altså?? eey har fått bevis da, men man kan velge å bli medlem da.. jeg tror jeg står over :) syns det er en klubb for Nerder ... ps: dette er bare et tall, og tror de aller fleste klarer minst like bra som meg :) var jo utrolig lette oppgaver frem til de 10 siste da :) hehe de 5 siste var som å forsøke å lese Kinesisk for meg (umulige) :D hehe utrolig hvor fort vi går OT i mine tråder :D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg