pumpedyse Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 er det noen som vet hvordan man bygger om en bakstilling på golf 1 til skiver bremser Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wild rabbit Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 På min golf 1 monterte jeg scirocco 16v bakaksel m\skiver. scirocco`en har likt understell som på golf en. Siter Prosjekt Golf MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 jeg har byttet til skiver på min 1'er. og det er bare og plukke av alt som har med trommelbremsene og gjøre. (spindler osv.) for da og deretter montere spindler og skiver fra en donor bil (jeg tok de fra en corrado g60) Frode Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 men hvordan hånd brekk wire brukte du ? brukte du avlastingsventil fra corradoen ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Har ikke Golf I GTI det da? Ellers har Scirocco 16v en type som du monterer rett på hovedsylinderen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 jeg kjøpte brekk vire fra biltema som passer til mk2 gti 16v de klipte jeg av 2,5 cm av stål strømpen som er rundt vire'n. passer som støpt.. Frode johansen (bilde kommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Har ikke Golf I GTI det da? Ellers har Scirocco 16v en type som du monterer rett på hovedsylinderen [/quote golf 1 gti har ikke trommler bak men jeg tror at scirocco wire passer Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by pumpedyse Originally posted by Polo Classic Har ikke Golf I GTI det da? Ellers har Scirocco 16v en type som du monterer rett på hovedsylinderen [/quote golf 1 gti har tromler bak men jeg tror at scirocco wire passer Mente selvsagt at Golf I GTI har lasteavhenging ventil som kan justeres Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Mente selvsagt at Golf I GTI har lasteavhenging ventil som kan justeres Min 83 GTI har iallefall det.... dvs den har sikkert rustet fast men ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg