s40_babe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Så kult.. hva har du gjort med din bil? har du noen bilder? klem fra s40 babe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 når får vi bilde med selveste panserpiken da? haha ;) ps.. fin bil du har Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nå har da jeg krasjet bilen min for første gang.. :drive2 Skulle kjøre gjennom porten hjemme og da var jeg litt sen på både brems og ratt så kjørte rett i hekken og dro med postkassestativet. Bilen fikk bare en skramme forran og en bulk på 3cm.. snufs snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Nå har da jeg krasjet bilen min for første gang.. :drive2 Skulle kjøre gjennom porten hjemme og da var jeg litt sen på både brems og ratt så kjørte rett i hekken og dro med postkassestativet. Bilen fikk bare en skramme forran og en bulk på 3cm.. snufs snufs dakar.. *trøstekose* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Nå har da jeg krasjet bilen min for første gang.. :drive2 Skulle kjøre gjennom porten hjemme og da var jeg litt sen på både brems og ratt så kjørte rett i hekken og dro med postkassestativet. Bilen fikk bare en skramme forran og en bulk på 3cm.. snufs snufs og det var slutten på den morroa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg lar den skramma gå for denne gangen.. Blir vel kanskje mere riper og bulker i den med tiden. Men blir det noe som synes skal det selfølgelig ordnet på, blir da en dårlig unskylding for å pusse litt ekstar på bilen med det samme. Men jeg skal kjøpe meg anlegg, noen forslag til noen bra? Jeg har noen kriterier: - må spille alle slags brente cd - ha usb port slik at den kan spille av mp3 spiller - ha fjernkontroll takk skal dere ha gutta;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kjempe fin bil du har fått deg ;) Har lyst på S40 om 2år når je får lappen jeg også ;) Volvo4evah! Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no har sikkert noe til deg! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg lar den skramma gå for denne gangen.. Blir vel kanskje mere riper og bulker i den med tiden. Men blir det noe som synes skal det selfølgelig ordnet på, blir da en dårlig unskylding for å pusse litt ekstar på bilen med det samme. Men jeg skal kjøpe meg anlegg, noen forslag til noen bra? Jeg har noen kriterier: - må spille alle slags brente cd - ha usb port slik at den kan spille av mp3 spiller - ha fjernkontroll takk skal dere ha gutta;) spør på bilstereo forumet, de har mer peil en oss andre her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no har sikkert noe til deg! :) Takk skal du ha.. Skal bli deilig med nytt anlegg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Fin bil detta. få på bare senking å fete felga å sikkelig polering, så den blir sikkelig blank. sota ruta:) Da e en svart bil 100% lækker :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Så fin bil du har fått deg da:D Synd med det lille uhellet. :well Får holde oss oppdatert med bilder når det skjer noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det skal jeg gjøre:) Takk feltmadrass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Nå har jeg kjøpt meg JVC sterioanleggmed usb-port.. Kjempe fornøyd.. Jeg vet at Pioneer er best emn JVC henger ikke langt etter, endte opp med JVC siden Pioneer ikke hadde usb port, må høre på mp3 spillern.. Har kjøpt noen nye høytalere også.. Så nå er det bare å spare opp til felger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Nå er vi to her som har sorte S40'er ;) Fin bil, gå for senking og nye felger :)Hvilken modell er det? Du må gi oss litt info ;) Vi er 3 med sorte S40'r takk;) Men så ut som en pen bil, gratulerer da!:D Bare synd med uhellet! Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg