DJ-timoty Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 tenkte å lage en liten tråd her... er noen biler jeg ikke aner hva er for noe , så tenkte jeg at det er sikkert andre som også lurer litt på slike ting. her kan du poste bilder av biler du ikke vet merket/modell på , så kan andre hjelpe til med å finne det ut. eventuelt kan du poste bilder av ugjenkjennelig stylede biler , som du selv eventuelt vet hva er , og lage konkurannse om det?! ikke vet jeg , får se hvor langt denne tråden går, men selv lurer jeg på hva i huleste dette er for slags bil :confused: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Syns det ligner på Toyota Chaser jeg! Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ikke chaser.. veit åssn bil det er... mn kommer ikke på hva den heter!:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Syns det ligner på Toyota Chaser jeg! Det er iallefall ikke en JZX100 eller JZX90. Men jeg vil tro det fremdeles er en Toyota av noe slag (de har så alt for mange rare modeller) ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Kan det være en Nissan Cima? EDIT: satser heller på Nissan Cedric. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 sistnevnte var jo veldig lik. har noen bilde av baken på den? er det M3 bredding på bilen jeg la ut?! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 har vi en konklusjon på at det er en Nissan Cedric da? har ikke sett noe sånn før.. hmm, går d noen av di i norge? noen andre som har noen bil di lurer på hva er? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Tror nok det er en Nissan Cedric.. Var ivertfall sykt lik.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Breddingen ligner på Nissan Skyline GT-R R34.. Så det er nok sikkert gjort for å ligne på den... For den minnet meg om Skyline når jeg så den med en gang.. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg vet ikke hvilken bil det er men stygg var den. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg vet ikke hvilken bil det er men stygg var den. hver sin smak ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Breddingen ligner på Nissan Skyline GT-R R34.. Så det er nok sikkert gjort for å ligne på den... For den minnet meg om Skyline når jeg så den med en gang.. øøøh... syns ikke det ligna i det hele tatt jeg :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 øøøh... syns ikke det ligna i det hele tatt jeg :D egentlig ikke jeg heller:)var mer e30 m3 look over det! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Definitivt en Y33 Cedric. Kanskje tilogmed en VQ30DET inside? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg