-850- Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som vet hva som kan være feil? har byttet måleren i kjølevannet, Men måleren går opp og ned, kanskje dårlig kontakt? noen som har opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 trodde du var mekaniker jeg hehe :),bare og feilsøke litt det da.:usuck: Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ha ha er ikk lett det når ikk diagnose dingsen funker:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 funker ikke den? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 nei lyser ikk, så er ikke lett å lese av da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 trodde det funka jeg :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ingen som vet noe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Sorry mac :( jeg veit ikke ivertfall:) vi kan se hva vi kan ta fra 20v på høggern:)hihi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg