Gå til innhold

Ble stoppet av politi IGJEN!

Ranger emnet


Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Det som hadde skjedd, vi var ute å kjørte med politiradio og no blå blinkegreier fra biltema. Vi hadde kjørt en stund da vi stoppa og satt fra oss en sånn blå blinkegreie i veien, langs siden for moro. Var ikke no farlig det, men folk bremsa kanskje litt ned hehe...

Men ca 1 km senere kommer det en bil alvorlig fort innpå meg da jeg ligger 10-15 km/h over fartsgrensa. Jeg synes det var jævla sterke lys på den og trudde det var fullt lys så jeg trykker på tåkelysa et par ganger, bilen bremser ned bak meg da jeg trudde den skulle forbi bremsa også jeg litt, for begynte virke mistenkelig... Så kjørte ca 5-10 over fartsgrensa da saftblanderne bak kom på, da hørte vi på politiradion at noen politi stoppet noen, vi får slått av radion mens det ene blå blinkelyset vi hadde igjen i bilen klikker og ikke vil slå seg av så kameraten min må putte den i sokken... Men men jeg går ut av bilen da 2 politimenn kommer bort,

* nå kommer endelig poenget* da sier han ene politimannen at han la merke til den blinkinga med bremselysa mine og sier at jeg pumpebremsa (meg trykka tåkelysene), jeg gidder ikke nevne tåkelysene da dem ikke hadde fulltlys men bare sterke høye lys. så jeg sier javel det vakke meningen, da sier han ja for det er jo et kjent tegn på at du vil kappkjøre! jeg sier hæ?????????????? det er det ihvertfall ikke, og han sier joda. så jeg bare eh javel men det vakke det jeg mente!

 

Så jeg lurte på, er det noen her som har hørt at det er et kjent tegn på å ville kappkjøre???

 

Jeg gidder da ikke pumpebremse hver gang det er en bil bak meg fordi jeg vill kappkjøre, vil da vite hva slags folk det er først, kan jo være hvem som helst bak. som nå= politi!!

 

Jaja den var ihvertfall ny for meg og de jeg kjenner!:cab

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ehhh hvorfor sa du ikke bare at du trodde han hadde fjernlys og du blinket for å signalisere det til han? Tror ikke dem hadde gitt deg bot for det.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen vil kappkjøre, ligger man som regel å presser oppi rævva, blir litt vanskeligere når man ligger fremst. Da må man vel egentlig bare gi på, slippe gassen, å gi på igjen, slik at bilen bak ser at du er keen på å legge litt tyngde på høyrefoten.

 

Om noen framfor meg begynner å blinke med bremselysene, vil jeg ta det

som et tegn på at jeg har for sterke lys, eller at jeg ligger for nært.

ikke noe kappkjøring. geez

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår