vwgolf2 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe dim ja.. er desverre bare 5,5*15.. 195/45-15 dekk..skulle absolutt hatt 165/45-15 dekk...men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kult med Golf 1 prosjekt! Men hvordan polerer man alufelger? Hva bruker du osv.? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kult med Golf 1 prosjekt! Men hvordan polerer man alufelger? Hva bruker du osv.? Man får tak i ull fra den øst-timorske steppeulvsauen da den har passe motstand i ulla. Smører deretter ett lag med kvae fra ett teak tre (viktig at dette er mellom 23 og 25 år gammelt). Lar det stå i ca 57 min og gni som f**n med ulla..... ;) Neida. 1. Duxola for å fjerne ev klarlakk. 2. Puss med 200-400-800-1200 papir 3. Poler med Autosol tilslutt 4. *Bling* Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Man får tak i ull fra den øst-timorske steppeulvsauen da den har passe motstand i ulla. Smører deretter ett lag med kvae fra ett teak tre (viktig at dette er mellom 23 og 25 år gammelt). Lar det stå i ca 57 min og gni som f**n med ulla..... ;) Neida. 1. Duxola for å fjerne ev klarlakk. 2. Puss med 200-400-800-1200 papir 3. Poler med Autosol tilslutt 4. *Bling* Hehe! Bra forklaring! Men hvor får man tak i Duxola? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 På isenkramforretninger.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jeg har 3 lokk av plast hvis du vil ha:) det 4rde klarte fattern å kjøre over :( Tror jeg enten lakker eller prøver å skaffe noen i metall. Men takk for tilbudet! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Da har jeg fått melding om at senken kommer til helgen! Joy! Jeg får gummi levert onsdag-torsdag så da blir det på med p-slutsene også, ikke mye arbeid som gjenstår på bilen når det er gjort. Bare sjarmøretappen igjen nå.. Bilder kommer Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Da er senken kommet og montert! Skulle egentlig til valdres på treff, men det ble litt sent før jeg kom meg avgårde.. Nå får man ikke fingeren mellom dekk og hjulbue i fronten:phatyo Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 nye dekk in the house! Ikke helt fornøyd med pollishen av felgene. Skal ta en runde til før jeg legger dekk på felg og felg på bil... pirelli p4000 165x60 14".. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hmm, er ikke ett "lurtriks" å jekke opp bil, sette på felg, starte bil, sette i gir, og bruke bilen som dreiebenk? :D Skal prøves på noen rialfelger jeg har liggende.. ;) Tøft prosjekt! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Takk for det! Den metoden du nevner hadde funket extremt godt med automat! Den glir fremover når den er i "drive" uansett, men mindre du har foten på bremsen. Men jeg har ikke prøvd det enda, tror nok ikke det blir til det i denne omgang. Er litt spent på hvordan det blir med disse dekkene på felen! I følge böhser kilder burde det bli sweet! I hvertfall komfortabelt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hmm, er ikke ett "lurtriks" å jekke opp bil, sette på felg, starte bil, sette i gir, og bruke bilen som dreiebenk? :D Skal prøves på noen rialfelger jeg har liggende.. ;) Tøft prosjekt! Mr P-slut polish her har tilgang til dreibenk.....han bare digger å sitte i sofaen på Vaerste å gnu :assman Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Denslags moderne metoder blir for avansert for meg vettu JA.. Neida, jeg er klar.. Har du tid mandag eller tirsdag etter halv fire? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Nye deler er ankomet fra das vaterland. Nye lykter, blinkers og cl leppe! Før Etter Må se om jeg ikke får gjort noe med blinkersene på siden også.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 få brukt litt varmluftspistol på fangere nå så blire bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg