golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei! Tenkte å lage en liten tråd om sommerprosjektet mitt! det er en g1 1982 mod, 1,5 l automatgir. Slik så den ut da jeg kjøpte den: Faen, nå funker ikke bildeknappen! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Der funket det gitt! Hadde bilen til Eu kontroll, men det ble for mange 2`er feil gitt! Byttet brekkvaier, bremsesko bak og sveiset et hull i kanalen: For et kjedelig pusslespill! Her kan man bruke beina til å bremse med! Ferdig på innsiden! la på karroserikitt og asfaltgugge.. tett er det i hvertfall! La i ny gulvbit med profil og sveiset på ny ytterkanal.. Ferdig! det ser litt bulkete ut, men det er pga. en jekkskade på kanalen litt lengre bak.. Ikke noe alvorlig, bare litt bøyd! Ingen av de "usynlige" sveisene ble pusset helt ned, tok bare det grøvste.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ny Eu kontroll: Der var denne badboyen godkjent! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen kjenner kanskje denne bilen igjen fra andre forum.. Men: hva synes dere om bilen? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Så så folkens... Ikke alle på en gang:bok Nye felger til bilen: Rh cup 15x8 med 195-50 gummi.. Skulle ha vært 45, men pengene er litt begrenset for tiden. En liten testmontering viste at et 45 bli litt for mye. Er vell 38 orginalt så her må det spaces. Tok borti fjerbeinet da jeg testet på bilen.. Tror dette kan bli bra! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har også en Golf CL 1,5 Automat, men bare at min er hvit. Har du noen planer hva du skal gjøre med bilen? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jada, det har jeg! Motor og gir forblir, senk, få på felgene, bytte interiør (alt gjort), ny endestuss på eksosen pluss endel andre småting! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 nytt interiør.. Strøkent gti. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 I bilen: Synes det ble veldig bra med disse stolene i bilen! Fargene passer fint og de er utrolig gode å sitte i i forhold til det orginale: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 En liten titt på gulvet for å sjekke tilstanden da setene var ute: Ingen ubehagelige overraskelser her nei:pray Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 jeg kan også forutse et gammelt GTi-ratt... Kul bil ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tadaaaaaa! Hører egentlig til et annet einserprosjekt jeg har, men jeg må jo bruke det! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Skulle gjerne hatt tak i svart gti teppe også.. Noen som har noe liggende å slenge? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Najs! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Skulle gjerne hatt tak i svart gti teppe også.. Noen som har noe liggende å slenge? http://www.veng.no/katalog/Pildid/Volkswagen/9520b.jpg http://www.veng.no/katalog/hoved.htm Veng har, delenr:9520227/8 stor og 9520225 liten 402,-/123,- Nytt og fint blah Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg