Gå til innhold

Skrudd bur

Ranger emnet


240RS

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle oppgradere min -83 Golf GTI 16V Turbo til sommeren.

Planen er å montere skivebremser bak og prøve å få den godkjent av BT.

Videre har jeg tenkt å montere justertbart understell og hardere foringer, må vel kjøpe inn noen gate-slicks også!

 

Tenkte også på bur men kunne tenkt meg et skrudd bur, noen som skal selge eller som vet av noen som selger?

2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition"

2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm

1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy)

1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt)

1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pedersens-racing.no/bil/ har bur, men disse må nok sveises. Men du kan jo sveise fast braketter også skru det fast istedet..

 

Skal nok kjøpe meg et bur jeg også, men jeg vil levere bilen inn til et sveiseverksted som sveiser det fast. Skal uansett ikke ha bakseter ;)

 

Skal på biltilsynet når jeg kommer hjem på perm tenker jeg og høre med dem om ombygginge til 16v :) Så om dette lar seg gjøre skal jeg starte ila. vinteren 06 med dette :)

 

Edit: Tror jeg trenger god tid på dette, har aldri skrudd ut/inn en motor før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha dette godkjent går det kun med halvbur, altså slik som vist på bildet over, ingenting som går forbi førerstolene blir godkjent hos dagens tilsyn... vært igjennom den krangelen med de her i Bergen, skal du ha helbur og skrudd er det jo bare å gi f... i å godkjenne og skru det kjapt ut viss du blir stoppet og må på etterkontroll.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha dette godkjent går det kun med halvbur, altså slik som vist på bildet over, ingenting som går forbi førerstolene blir godkjent hos dagens tilsyn... vært igjennom den krangelen med de her i Bergen, skal du ha helbur og skrudd er det jo bare å gi f... i å godkjenne og skru det kjapt ut viss du blir stoppet og må på etterkontroll.

 

Min er godkjent med bur heilt fram.

Måtte polstre der eg kunne dunke borti med hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår