ballemann Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jess, bare så det er sagt så har jeg ikke peiling på bil, men jeg har forelska meg litt i bmw :) så om det er noen som har en bil de vil kvitte seg med, kriteriene er som følger: -ikke noe trøbbel siden jeg ikke klarer å fikse det :P -helst ikke så mye rust -eu godkjent er ikke negativt heller -helst ikke gått så langt -bør bo i trøndelag en plass hvis noen ønsker seg laptop har jeg det til innbytte (acer aspire 3003LMi) og 13.000 såklart :) mvh Ballemann :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1051336 Må legge på 7 000 samt ta deg en tur til Oslo da... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg