scb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 rekti rekti.. har skrevet ut de greiene nå jeg... men har den som skal sitte mellom temp å tank? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 bruk scanner å innviter fargene?? :roll: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 de er hjemme laga. happyhappy har du malen til de skiven?? kan du overføre de til meg?? pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jeg har et komplett instrumenthus fra turbobil med turteller og slike hvite skiver, er det noen som har tilsvarende i svart og vil bytte? EDIT: stooor leif var her... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 har du malen til de skiven?? kan du overføre de til meg?? pm http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75948&highlight=hvite+instrumenter der har linekn Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jaja per... får satse på at det blir motor til helga da!! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er den fine 240'en din profft lakkert eller?må bare få bekreftet om den er det eller ikke... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jaja per... får satse på at det blir motor til helga da!! ja hadde vært gull det. Er den fine 240'en din profft lakkert eller?må bare få bekreftet om den er det eller ikke... den er hjemme lakka. m'm Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Se å få ut noen bilder av delebilen, og motorbytte a per!!! Må ta deg tid til det, selv om du skrur som en gærning for tia;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Se å få ut noen bilder av delebilen, og motorbytte a per!!! Må ta deg tid til det, selv om du skrur som en gærning for tia;) oki doki det er en 760tic 1987 modell. med b230 ET motor som jeg driver å skal sette inn i 240 min. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 der se=) blir bra.. kommer å henter setene nå jeg:) snakkes Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 nå begynner jeg snart å nerme meg ferdig. sattser på at den er ferdig til 16mai. da er det en tur til byen gett. men dere med b230Et maskiner i 240. hvilken gasswaier bruker dere til bilen deres?? laster opp noen bilder av tinga i morra. hvist at det skulle vare intresankt for noen å se hvordan jeg har gjordt det. Ps. er det noen som har noe som helst tips til åssen vinge jeg burde ha på bilen?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 må bare si at instrumentpanelet ditt med r sport å hvit bakgrunn er dritt fint.. å 240 kler alltid hvite felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kult at du kjører oransje blinkere!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 :puke hehehehe Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg