gakken Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hei. Har problemer med å skru av demo mode på cd spiller'en min. Det er en Kenwood KDC 5031Y. Gjør som det står i instruksjonsboka(tror jeg da)... men får ikke opp noe valg om å skru av demo modus. Noen som har lik spiller som vet hvordan man får vekk den irriterende teksta med all info om spillernen som ruller over displayet... Takk. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Trykk inn "joysticken" og hold den et par sekunder når du får opp demo i menyen og vips så er frustrasjonen over! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det er akkurat det som er problemet.. jeg holder inne joysticken.... men får ikke opp noe valg om "demo-ting".. bare om det skal vises klokke, eller hvor lenge en sang har spilt, mappe, eller filnavn osv... Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 OK, da er du ikke kommet så langt. Først må du holde inne menu knappen et par sekunder og så kan du bla deg gjennom menyen med am fm tastene og velge med høyre venstre pil (logisk hva?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ahh.. Takker. Har nok vært litt sløv... men står ikke noe om å holde inne menu knappen først i det lille avsnittet om å få vekk demo modus. Men nå er det i orden. Takker så meget :) Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg