Gå til innhold

Bruksbilen: 83 Golf GTi (DGS 2)

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest igjennom hele tråden nå og alt du gjør faller virkligt i smak med Golfen. Jeg har alltid synes Golf har vært en kjedlig bil, ( selv om min Onkel i sverige har en helt orginalt Golf 1 GTI som har 89 000km på tellern bare, som ny ) ;)

 

 

Men ville takke deg for og gjøre golf til inntresang bil for meg igjen, 1 - golf har sjel. Lurte også på en ting, Har sett deg rundt om Ski /Langhus osv, hvor er dette vearste holder til en? Og hvor får du tak i alle disse pene dekorene til DSG1EN eller hva dere kalte den hehe ;)

 

Og her har du en personlig favorit som jeg tipper du liker.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BQ1tRkgRP_A&mode=related&search=

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville takke deg for og gjøre golf til inntresang bil for meg igjen, 1 - golf har sjel. Lurte også på en ting, Har sett deg rundt om Ski /Langhus osv, hvor er dette vearste holder til en? Og hvor får du tak i alle disse pene dekorene til DSG1EN eller hva dere kalte den hehe ;)

 

Hvor Vaerste ligger har vi ikke lyst å legge ut på ett forum. De som trenger å vite hvor det er vet det. Send PM til meg eller Polar hvis du har lyst å komme på besøk.

 

All dekor er levert av AutoArt.

 

Bilen heter Det Gode Selskab 2= DGS2

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor Vaerste ligger har vi ikke lyst å legge ut på ett forum. De som trenger å vite hvor det er vet det. Send PM til meg eller Polar hvis du har lyst å komme på besøk.

 

All dekor er levert av AutoArt.

 

Bilen heter Det Gode Selskab 2= DGS2

 

Nei det skjønner jeg, Ja komme på besøk hadde vært gøy. Autoart ?Noe jeg kan få tak i?

 

Eller bestile gjennom dere? Jeg tenkte på litt diskre dekor trim jeg også, På DGS2 passet det veldigt godt på. kjempe pen bil, Orginal er faktisk til slutt penest. Mener nå jeg da,

 

Jeg tror faktisk vi kjørte sammen ute på rudskogen 1 gang :)

 

Har Polerdego tatt ferie han da eller? Har ikke sett han på en stund på easy24 nå hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skjønner jeg, Ja komme på besøk hadde vært gøy. Autoart ?Noe jeg kan få tak i?

 

Eller bestile gjennom dere? Jeg tenkte på litt diskre dekor trim jeg også, På DGS2 passet det veldigt godt på. kjempe pen bil, Orginal er faktisk til slutt penest. Mener nå jeg da,

 

Jeg tror faktisk vi kjørte sammen ute på rudskogen 1 gang :)

 

Har Polerdego tatt ferie han da eller? Har ikke sett han på en stund på easy24 nå hehe

 

 

http://www.autoart.no ;)

 

Polar er rimelig opptatt med jobbing om dagen men jeg er stadig innom Easy da jeg bor 200m unna og jobber på Nexans som er 250m unna :D

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autoart.no ;)

 

Polar er rimelig opptatt med jobbing om dagen men jeg er stadig innom Easy da jeg bor 200m unna og jobber på Nexans som er 250m unna :D

 

Ok hvordan bil kjører du til dagligt dags da. Er på easy 24 støt og stadigt, har du sett Omegan min der?Ser du den er det bare og komme og slå av en prat, jeg biter ikke hehe babyhmm?

 

Takk skal inn der og se nå.

 

mvh

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår