hiawata Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Tenkte å regge meg på dette forumet i dag siden jeg er nevnte Andreas og hjelper til å få DGS2 klar til motorfestivalen, så hadde jeg visst gjort det en gang i 04....... Blir nok noe mere posting fremover nå Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Vi fikk ikke gjort så mye i går, var nemlig og hentet noen god deler til mitt nye G60 T S prosjekt. Prosjekttråd kommer nok etterhvert da jeg er for trøtt til å lage den nå. men Polardego fikk slipt litt ManiaCoupe fikk laget noen braketter med skjærebrenneren og jeg fikk testet de brakettene jeg lagde forrige dagen Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ble litt jobbing i går også, mye tid går bort for å ta resten av rusta. Men nå er det heldigvis ikke så mye igjen før det kan konsentreres om buret... Dagene går skremmende fort... : faint : Hiawata og ManiaCoupe punkter plåten fast... Her følges det nøye med på at det riktige mål... Rensliping.. I tillegg har vi fått spons på Castrol Racing olje og bremseveske fra Mekonomen i Ski... TUSEN TAKK... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Se her ja...Kjekt med sponsorer:) Hvordan blir det med farge skiftet? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Se her ja...Kjekt med sponsorer:) Hvordan blir det med farge skiftet? Time will show... grinchy Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Noen ganger er det ett skritt frem og to tilbake.... Selvbyggerbur fra Pedersen krever en god del massering før det passer. Alt vi gjorde igår syns vi var så gøy at vi gjorde det enda en gang idag: rolleyes Men nå er vi i siget hva angår buret ihvertfall. Her jekkes det for å få fremoverstreverne til å løpe langs A-stolpen. Litt uenighet om vi skal ha kryss eller bare ett stag i døra. Andreas igang med å neste røret over frontvinduet. Håkon koser seg med Passaten mens vi rører Litt test av konstruksjonen Er noen flere meter som skal inn før vi er ferdige. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Roy Andersen fra Norsk Bilsportforbund kom innom å sjekka at vi hadde gjort det riktig, før det helsveises fast. Hyggelig fyr som virkelig stiller opp for motorintressert enten det gjelde Formel Basic eller rally... Ringte han klokka 2030 og klokka 2200 var han på plass etter kun å ha demontert 9 topper fra motorene som sitter i Formel Basic... Bonzo kontrollerte at alt gikk riktig for seg i kveld sånn for sikkerhets skyld... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Da var jaggu buret ferdig tilpasset og nestet inn. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Høres ut som han Roy har skrudd bil en vinterdag før gitt. Går ut ifra at det er lite vits i å komme med spm etter som alt er top secret,hehe:D Lukking riil gudd! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Da har jeg og Andreas hatt en fin økt i kveld og gjort alt klart før lakkereren setter igang. Fester for stolene og helsveist bur. Så lagde vi en fin detalj på staget mellom demperne....syns ikke så godt før den er lakket men. Da er vi fornøyd : smil : Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Da er füllern på plass....lookin' good: smil : Også den fine detaljen med staget: Regner med lakk i løpet av ett par dager. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hiawata ligger med influensa men det stopper ikke oss andre. God Bedring! Måtte ta en liten økt idag da det var ett par steder vi hadde glemt å sveise:o Ellers er den snart klar for füller utvendig: Kan ikke røpe alt heller: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Frekk felgkombo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Alt for maks traction veit du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Frekk felgkombo:D Blir nok bedre med de her: BLING! Dette er resultatet av kveldens svetting over dreibenken. Blir sendt til lakkereren imorgen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg