eiriksmil Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 MohahaHahababyhmm? *Prøver å finne bildet, men finner fa.. meg ikke....* "En liten Zweiser snudd opp-ned, virre virre vipp bom bom" Fant man de skylde noen gang, forresten? Må ha vært surt. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 "En liten Zweiser snudd opp-ned, virre virre vipp bom bom" Fant man de skylde noen gang, forresten? Må ha vært surt. Eirik Det er jo bare en Tweizer GTI....bruker opp en sånn hver vinter jeg :P Men nok Åff Tåpikk! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Da har vi begynt så smått på banebilen igjen: Håkon tester ett nytt vidundermiddel for å fjerne Benga'n som ble lagt på ifjor sommer: Først høyre side: Så venstre side: Så la vi over plast for at det skal godgjøre seg: Håper at gulvet er der imorra.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 så ut som det kunne ta litt tid det der, med den digre macho kosten :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 så ut som det kunne ta litt tid det der, med den digre macho kosten :p Den var mye større da vi begynte... Var visst etsende det her... :fatality: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Den var mye større da vi begynte... Var visst etsende det her... :fatality: bruker Lynol til å fjerne bengalakk på jobb, men... så lager jeg skilter da, litt mindre flater å stresse med somregel :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Vel, heldigvis slo ikke Andreas sine spådommer til med masse jobb med å få driten ut ble det alikevel... Mange rare gasser ble det i allefall når man varmet opp for å få det lettere ut... Er enda endel igjen, men det går nu framover... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo87 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg må bare få si, RÅ BIL Siter !Nordkjosbotn Teknisk Senter! 1982 Volkswagen Golf GTD :D På leting etter masse fete greier til GTI?? Svaret er http://www.volksport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Har ligget våken et par netter nå, så nå har jeg planene klare på åssn det blir seende ut... Vent å se... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Da var operasjon ny farge igang... Popnagler og sparkelmetoden var blitt brukt av en tidligere eier... Fjerner også en del unødvendig vekt som de orginale skinnene til stolene, batterifestet foran etc... Blir ikke lagt ut så mye ang. detaljer her i tråden, skal ha premiere på Motorfestivalen tenkte jeg... Så får vi se da.... :thanks Nå har jo forumet vært nede noen dager, så det kommer litt oppdateringer nå... Jeg har vært å besøkt Lillepus på Kollevoll, litt betar ble det da... Setrab oljekjøler, hydr. brekk, låsbare panserlåser og "dirty tricks" knapp... ;) Nå er kanalen på høyre side normal igjen, vi fortsetter i morgen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Alltid mye fart hos deg! Du må oppdatere linker i signaturen din! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Alltid mye fart hos deg! Du må oppdatere linker i signaturen din! Ja, så det... skal fikse det etter jeg har spist... Mat er viktig.. ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Enig! Hvordan går det med rapid'n din. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Enig! Hvordan går det med rapid'n din. Du synes ikke at jeg har nok prosjekter nei? :hvaskjera Vi driver og ferdigstiller Kermit, bygger om banebilen + at det skjer ting med både Passaten og Homer + de bilene som skal klargjøres for salg... Jeg vet ikke med deg, men mitt døgn har fremdeles bare 24 timer... :doh Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Siden bilen får en real makeover så skulle det bare mangle at ikke felgene også får det.... :) Atiwe-felgene er sjeldne nok, men litt kjedelig i bare grått? Sånn som her når det akkurat er smurt på no ortnlig griseri..: Duxola het det visst, kraftige saker... (bruker noe annet nå men kan ikke skrive det her pga frykt for nedsmelting av pc-skjerm) Og etter noen timer med (det jeg ikke tør si) og masse pussing så er iallefall all lakken av... :angry: Og da var det bare to felger igjen... :ahahahhaha: Slik så DGS2 ut ifjor, vent å se hvordan den blir nå... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg