tjekk Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 regner med at dette er kødd når dere har fått sponsa diverse og fått diverse rundtomkring til bilen, men stter meg spent med lommeboka om dette stemmer :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 da er vi to som sitter klar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ville heller kjøpt hele bilen da..=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Bilen blir nå solgt i deler, kommer tilbake med priser. Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Det blir vel ei ornings skal du se, er bare litt lei alt som har med bil og vaerste om dagen... Og Tomelitn og Tjekk, ingen av dere har lommebøker som er tykke nok uansett... :hmmmmmmmmm: ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 om lommeboka er tykk nokk eller ikke veit vi vel ikke hva? men var speila jeg drømte om, men de blir vel med karosseriet? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 om lommeboka er tykk nokk eller ikke veit vi vel ikke hva? men var speila jeg drømte om, men de blir vel med karosseriet? Har en vingemutter du kan få kjøpe... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ikke verst! hadde jeg bare hatt en plass å bruke den så! skal bevege meg veldig offtoppic i et sekkund nå! så kan jeg slette posten etterpå :D er cab speil samme som gti speil? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ikke verst! hadde jeg bare hatt en plass å bruke den så!skal bevege meg veldig offtoppic i et sekkund nå! så kan jeg slette posten etterpå :D er cab speil samme som gti speil? Ekke så offtopic, ja det er samme speila... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 flott takk da har jeg et håp på et anet lokalt huggeri :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 lommeboka trenger ikke være så feit når man har noen plastikk kort der :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 For å oppklare alle misforståelser, bilen er IKKE til salgs ideler. Og de som har sendt inn prisforespørsler på deler bør sende listen sin til julenissen, for makan til skambud har jeg aldri sett... :klovn: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 For å oppklare alle misforståelser, bilen er IKKE til salgs ideler. Og de som har sendt inn prisforespørsler på deler bør sende listen sin til julenissen, for makan til skambud har jeg aldri sett... :klovn: Kan jeg få kjøpe slicksa for fem kroner? Har nettopp fått lommepenger skjønneru.. Og zå skulle jeg gjerne hatt bilder av dem!!!!!?! Minst 2 bilder av hvert dekk i høyoppløselig format, levert på døra. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 For å oppklare alle misforståelser, bilen er IKKE til salgs ideler. Og de som har sendt inn prisforespørsler på deler bør sende listen sin til julenissen, for makan til skambud har jeg aldri sett... :klovn: Er vel du som har misforstått om bilen ikke er til salgs? Du har jo selv skrevet det. Da er det litt lite vits å kjefte på de som spør deg... Bilen blir nå solgt i deler, kommer tilbake med priser Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er vel du som har misforstått om bilen ikke er til salgs? Du har jo selv skrevet det. Da er det litt lite vits å kjefte på de som spør deg... Hvem har jeg kjeftet på din dott? :shake Klager på skambud ja, men ikke på de som spurt om bilen er tilsalgs... Fjortis az... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg