ManiaCoupe Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 den spoilern du har på bakluka der! er det noe gti greier eller? mui å få tak i enda? å hva slags speil er det på den? Spoiler på bakluka er Zender (tror jeg), rimelig vanskelig å få tak i, men du kan være heldig å finne en på høgger'n. Speila er orginale GTI med innvendig justering. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 er gti speila mulig å skaffe uten innvedig justering? kopi eller noe sånnt? gidder ikke å bygge om! har kun 1 speil jeg så trenger 2 nye :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Spoiler på bakluka er Zender (tror jeg), rimelig vanskelig å få tak i, men du kan være heldig å finne en på høgger'n. Speila er orginale GTI med innvendig justering. Dersom det er den lille som bare sitter på luka er det nok kamei,har en slik en liggende etter 16v`en min. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 er gti speila mulig å skaffe uten innvedig justering? kopi eller noe sånnt? gidder ikke å bygge om! har kun 1 speil jeg så trenger 2 nye :) Du gidder ikke å lage ett hull i dørtrekka for å få innvendig justering ? :rolleyes: Nok åff tåpikk....lag din egen tråd om ting du trenger! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Fikk oversendt noen bilder fra Kid-A idag som omhandlet kjøringa vår på Gatebil i juli... Tusen takk Kid-A... : vinke : Vi skal forsøke å få bilen klar til VACN sitt treff på Rudskogen til helga... :hide Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 du så "litt" konsentrert ut på det første bilde :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 du så "litt" konsentrert ut på det første bilde :P Jeg lager motorlyder, ser du ikke det? :knob: :shake :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hehehehhe ja tenker meg det, siden golf 1 uten asvalt matter er så stillegående :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Grom bil du har! Så deg forresten på dekk companiet her i forrige uke;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Da er vi i rute, først en liten takke runde... Takk til Nightwlkr som lot oss disponere Scirocco16v-innsuget... Takk til OleC. som lot oss overta det rustfrie Supersprint-anlegget... Og vi setter igang... ManiaCoupe pensler kobberfett på gjengene... (veldig konsentrert) Huh??? ManiaCoupe dæljer ut dysene... Så nå er følgende ting gjort: - toppen er på plass - det er bygd om fra vannavkjølt oljekjøler(16v) til vanlig oljekjøler (GTi) - grenrøret er skrudd på plass Så vi håper å få start på den i morgen, dette blir spennende... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Vi har også fått oss en sinna vakthund som er veldig kåt på 16v motorer... Bare se HER Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hvor kjøpte du det "wannabe Racing" tanklokket ditt? Vil ha slik på min også, har bestilt fra autospar, men det er bare rot og har jo tatt en evighet, så tenkte å høre om du visste om noe annet sted? Blir spennende å se når bilen din går igjen.. Er så moro å se på prosjektene deres! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hahahaha hadde aldri turt å nærme meg værste vist jeg hadde vist det var ei kåt bikkje med grønne øyne der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bilen blir nå solgt i deler, kommer tilbake med priser. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tele-tubby Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 "Naah.. Skeptisk.." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg