Tomelitn Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hva er trottlebodies ? hvordan veit jeg om jeg har en KR motor eller noe annet ? dumme spørsmål, men jeg er noob på motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hva er trottlebodies ? hvordan veit jeg om jeg har en KR motor eller noe annet ? dumme spørsmål, men jeg er noob på motor... Throttle body er vel gasspjeld, etter det jeg husker. Det jeg tror Håkon snakker om, er ett gasspjeld per sylinder. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er nok litt for komplisert for meg :P jeg prøver liksom å finne ut om det der audi spjeldet, men men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Bremse den på Bug Run 2007? Er vel en snill bremsebenk det. Er billig da... :D Throttle body er vel gasspjeld, etter det jeg husker. Det jeg tror Håkon snakker om, er ett gasspjeld per sylinder. Jepp, helt riktig... Det som kommer i tillegg til dette er datasprut, det sies at man kan bruke digifant-innsprutet, men går jeg for denne løsningen så er nok datasprut det jeg velger... Ser forresten slik ut... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Som jeg sa...toppen blir fiksa ikveld: Bare litt småplukk med fastrusta skruer i eksosmanifolden så er vi igang :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Lar bildene tale for seg jeg... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 se her ja, håper det blir fiksers! litt ot, men jobber dere med dette eller går all fritid med til einsere? :D :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 se her ja, håper det blir fiksers! litt ot, men jobber dere med dette eller går all fritid med til einsere? :D :respect gjett en gang ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 litt ot, men jobber dere med dette eller går all fritid med til einsere? :D :respect Neida! Jeg jobber fulltid med noe helt annet. Har også 2 småbarn som tar mye av fritida og diverse andre hobbyer. Einserne blir jobbet på fra kl 21 og utover..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ManiaCoupe betrakter DGS2 idet jeg svinger av og parkerer ved sandfella med havarert motor... :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Når innsuget er av så passer jeg såklart på å frese ut til 5E spjeldet. Her ser dere hvor stor forskjellen er (40% større areal). Her er hvor mye som må freses bort: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Og litt bilder etter fresing og plastblåsing: Har slitt med å skaffe pinnebolter til eksosen men håper det løser seg før kvelden. Kan jo alltids bruke vanlige skruer da.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har slitt med å skaffe pinnebolter til eksosen men håper det løser seg før kvelden. Kan jo alltids bruke vanlige skruer da.... Fikk du ikke tak i på møller da? Jeg bytta ut mine med pinnebolter og nye muttere derfra. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Fikk du ikke tak i på møller da? Jeg bytta ut mine med pinnebolter og nye muttere derfra. Ifølge Møller Follo så var det utgått av stemplingdatoen, og pakning mellom eksos-rør og eksos-potte var tysklands-bestilling, så jeg bestiller 5... :spin Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Og litt bilder etter fresing og plastblåsing: Plastblåsing? Er det bare for å få det rent innvendig? Ingen farlige partikler som blir igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg