zews^^ Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 En kamerat av meg skal nå bruke ca. 20 000,- totalt på anlegg. Fra før av har han ingenting. Anlegget skal stå i en Mercedes E-klasse og han vil kunne spille høyt, men frontsettet skal stå i stil med subbene. Ikke bare donk-donk liksom. Jeg ønsker da forslag til anlegg, forhandlere kan gjerne komme med tilbud, men da må alt være med i pris, også kabler. Som frontsett skal han ha 6,5", 2 subber 10" eller 12". Regner med at det blir brukt mye tid på install og bagasjerommet skal kun bli brukt til anlegg. Takk for svar :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Årsmodel??? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Kan godt gi vedkommende tilbud . Men ikke her på forumet, det tar jeg på mail eller tlf om han ønsker det . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Årsmodel??? 91 modell. W 201 :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bestem deg nåh... W201 eller E-klasse (W124)? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 er mange som tror 190E er en E klasse;) Både W124 og W201 er vanskelige å få trykk i kontra andre sedan biler men i W124 har du genial plass og montere sub forran i dasjbordet... Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 En kamerat av meg skal nå bruke ca. 20 000,- totalt på anlegg. Fra før av har han ingenting. Anlegget skal stå i en Mercedes E-klasse og han vil kunne spille høyt, men frontsettet skal stå i stil med subbene. Ikke bare donk-donk liksom. Jeg ønsker da forslag til anlegg, forhandlere kan gjerne komme med tilbud, men da må alt være med i pris, også kabler. Som frontsett skal han ha 6,5", 2 subber 10" eller 12". Regner med at det blir brukt mye tid på install og bagasjerommet skal kun bli brukt til anlegg. Takk for svar :) Har en kamerat som kanskje vurderer å selge ett komplett Infinity anlegg, med følgende komponenter: 3 komponentsett Infinity Kappa Perfect 6.1 2 stk subwoofere Infinity Kappa Perfect 10.1 1 stk monoblokk Infinity REF611A 1 stk 6-kanals Infinity REF5761A (tror jeg) 1 stk cd/mp3 spiller Pioneer DEH-P77MP Nypris på dette er vel rundt 30 000kr 2 av komp.settene ligger fortsatt nye i eskene sine. Resten er lite og pent brukt. Er ikke 100% sikker om han vil selge anlegget, men han vil selge bilen hvertfall.. Men til rett pris er han sikkert med på det.. Lyden er MEGET bra hvertfall :) Så om han er intr. så kan jeg sjekke om eieren er intr. i å selge det for 20 000kr Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Bestem deg nåh... W201 eller E-klasse (W124)? ;) Unnskyld for min uvitenhet ;) Det er 190e W201 91 modell. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er mange som tror 190E er en E klasse;) Både W124 og W201 er vanskelige å få trykk i kontra andre sedan biler men i W124 har du genial plass og montere sub forran i dasjbordet... En meget "luftig" hatthylle måtte vel hjelpe mye på dette? :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Båndpass-kasse (eller hva f det heter for noe).. Er ikke det ganske genialt for å få bass inn i en slik type bil? Til topic: Se på det kammeraten til Zetec har og selge! Får bedre anlegg til 30.000 enn til 20.000 vettu, så det lønner seg og kjøpe brukt! =) Brukte elementer ville jeg kanskje vært litt skeptisk til, men forsterker spiller, kabler osv er da genialt å kjøpe som brukt! :) Synes jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Det er ikke noe humbug med å kjøpe brukte elementer. At de er brukt betyr bare at de er innspilt, og så lenge man sjekker at limfugene er intakte og spolen har fått skrapesyke er alt ok (man sjekker jo ting man kjøper??). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Fjerde ordens båndpasskasse fungerer som f det.... :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Fjerde ordens båndpasskasse fungerer som f det.... :) Det er jo selvfølgelig ikke dumt i en slik bil. Hatthylla er ganske "hullete" fra før også så lyden kommer nok inn i kupeen uansett :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Portene fra det midterste kammeret opp gjennom (ei nybygd) hattehylle.... Alt trykket inn i bilen... m'm Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Enig med båndpassen ;) Selv om det krever "litt" jobb og planlegging, samt "tweaking" for å få et supert resultat, tror jeg dette er absolutt best i slike biler... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg