primera_92 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 felgene har stått på en mondeo 93 mod. slitte dekk men holder en sesong til, felgene er fete å se på. send meg pm eller kom med bud. hadde tenkt meg 2600 for de. bilder ligger på autodb. kan også sendes på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ingen som er interessert? skal selges hurtig da jeg skal kjøpe nye felger til bilen. kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hjelper mye å sette inn bilder og isåfall linken til i autodb... er int men må se bilder. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Impress og størrelse på felg og eventuellt dekk? Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://mondeoer.bluescape.org/mondeo_93.jpg bilde av felgene, ikke så veldig bra men jeg kan godt sende bilde av alle på mail hvis det er interessant. dekk dim er 205/55/16, som sagt er det slitte dekk men holder en sesong til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Okei.. Har de RS felgene i 14" på vinteren, så jeg veit åssen de ser ut så ikke stress med bilder.. :) Det som er viktig for meg nå siden de eventuellt skal på liten bil er ET (Står inne i felgen..) og bredde på felgen (Står også inne i felgen) Eks : ET 38, 16*7j... Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg