buskmann Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 La oss si at jeg har tenkt å kjøpe en bestemt bil. Jeg sjekker Brønnøysundregistrene (http://w2.brreg.no/motorvogn/index.jsp) og finner at det pr 16.03 ikke er registrert heftelser på bilen. Men i dag er det den 23.03, så selger kan den siste uka ha tatt opp lån med sikkerhet i bilen som ikke omfattes av sjekken. Eller er det noe jeg ikke har tenkt på? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 La oss si at jeg har tenkt å kjøpe en bestemt bil. Jeg sjekker Brønnøysundregistrene (http://w2.brreg.no/motorvogn/index.jsp) og finner at det pr 16.03 ikke er registrert heftelser på bilen. Men i dag er det den 23.03, så selger kan den siste uka ha tatt opp lån med sikkerhet i bilen som ikke omfattes av sjekken. Eller er det noe jeg ikke har tenkt på? Helt riktig, og det er nettopp derfor Brønnøysund tilbyr deg å kjøpe en attest som senere kan bekrefte at du handlet i god tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Sjekk dagen du henter bilen, og få med i kontrakten at bilen selges fri for heftelser. Men er selgeren så mistenkelig burde du kanskje finne en annen selger :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Sjekk dagen du henter bilen, og få med i kontrakten at bilen selges fri for heftelser. Men er selgeren så mistenkelig burde du kanskje finne en annen selger :) Svindlere er ofte flink å snakke for seg! Det vet jeg av erfaring... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Svindlere er ofte flink å snakke for seg! Det vet jeg av erfaring... Ja, du må ha blitt svindlet når du har Skoda Rapid! :roll: Fra spøk til revolver.. Helt riktig, og det er nettopp derfor Brønnøysund tilbyr deg å kjøpe en attest som senere kan bekrefte at du handlet i god tro. Disse attestene koster 150,00 kroner. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja, du må ha blitt svindlet når du har Skoda Rapid! :roll: Fra spøk til revolver.. Disse attestene koster 150,00 kroner. Møt meg på motorveien så får vi se hvem som er blitt lurt!;) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Møt meg på motorveien så får vi se hvem som er blitt lurt!;) Spørs om jeg kommer meg ut av garasjen :roll: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg