tikka Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 har høyre bakhjul er det høl i, og jeg får ikke felgen av bilen. har smørt med 5-56 og slått med hammer på baksiden av felgen, men den rikker ser ikke. har dere noen tips? 14" stål felg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 vis at du er sjefen, er du sintest, skal det gå;) mer prøv en tred-stokk eller noe for å unngå å skade felgen, og kakk diagonalt, en gang på hver side Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ta en 2"4" og bryt. Stålfelgene tåler litt. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Siden det bare er en stålfelg, så finn slegga di. Prøv å smøre feltet rundt navet med kobberpasta (alu-pasta) neste gang. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 slå på forsiden med slegge eller no...en hammer på baksiden er liten vits hvis den sitter fast! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Løsne boltene, la bilen stå på bakken(med jekk under) og spenn/slå på felgen. Pleier å hjelpe for meg Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Sett i boltene ett par gjenger, sett bilen på bakken å begynn å kjør, pleier å løsne, ellers, slå med meisel får å vide ut nav senteret... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle205 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Leit fram slegga, bøy deg ned å slå hardt på DEKKET på innsiden,og på utsiden, er bare kraft som må til, prøv evt å slå litt svakere på innsiden av felgen, men ikke så hardt att du misformer den totalt., husk å snurr hjulet når du slår så du får slått rundt hele felgen, gjør du det rett skal det ikke mer enn en 4-5 slag til før den detter av... typisk opel problem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg var faktisk innom Johs Bjerke og fikk av dekket mitt i går, snakka med de på tlf og de skulle nesten ikke ha noe for å få det av. Når de var ferdig ville de ikke ha betalt, var greit å få noe å gjøre på en kjedelig dag! Kjempegreie folk! Det de gjorde var at de heva bilen min og slo av dekket mitt med en stor gummislegge. Spraya 5-56 på fra for og baksiden, snurra hjulet runt og slo svakt på gummien, så løsna det til slutt. Hvis det ikke går med en gang, bruk mer vold! :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg