LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 fant denne bremsekraftsforsterkeren i garasjen når jeg lette etter gasser nå i stad... er ikke denne større enn vanlig? Eller er dette bare standar`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Varmforzinket grå bremsekraftforsterker er vel den store? 10".. Den "lille" er vel lakkert (sort?) og er 8" ? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ok denne er ikke lakkert i det hele tatt.. syns bare den så større ut enn den som satt i bilen min fra før.. fant en annen og, ganske tjukk men mindre som var svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Varmforzinket grå bremsekraftforsterker er vel den store? 10"..Den "lille" er vel lakkert (sort?) og er 8" ? Glenn Syns det der ligner på den store je..Er jo den "lille" 8" som har størst effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ok, trodde det var omvendt.. da veit jeg det! takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er jo den "lille" 8" som har størst effekt. Er det? All fysikk skulle jo tilsi at det er den med størst overflate som har mest effekt. Desto større flate som undertrykket får jobbe mot, desto mer kraft kan den overføre.... Correct me if I'm wrong.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er det? All fysikk skulle jo tilsi at det er den med størst overflate som har mest effekt.Desto større flate som undertrykket får jobbe mot, desto mer kraft kan den overføre.... Correct me if I'm wrong.... Glenn Er det ikke dobble membran eller noe slikt i 8" en da? iallefall er det glt og turbobilene som har den lille bremsekraftforsterkeren,og noe særlig logisk at de skal ha dårlige bremser enn andre biler er det vel ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 2 membranger i den "lillle"(minst i diameter men tykkere) 1 membran i den "store" er vel 1x10" og 2x8" hvis jeg ikke husker feil Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 DA skjønner jeg det bedre ja.. Men er dette noe som er sikkert, eller er dette noe dere "tror"? Har litt for mye erfaring med at folk tror så mye om forskjellige ting... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Får 1x8", 1x10" og 2x8" Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg