Gå til innhold

SuperGT 2006 - diskusjons tråd

Ranger emnet


Vegard-SK

Anbefalte innlegg

Her kan vi ha diskusjon rundt teams, førere etc, altså ikke runde spesifisert prat.

 

Jeg skal prøve og slenge opp en liten update etter hver runde, hvis ikke jeg gjør det så gjør vel noen andre det...

 

Hvis en admin ser detta kan vel under forumet kalles "SuperGT (før JGTC)" eller noe slikt.

 

I GT500 klassen er det nå 15 biler (1. runde) men bare 4 modeller; Nissan Fairlady Z (vår 350z) (5), Honda NSX (4), Lexus SC430 (4), Toyota Supra (2)

 

I GT300 klassen er det nå 24 biler (1. runde) og 17 modeller; jeg tar noen av produsentene: Porsche (4+), Ferrari (2), Ford GT (nye gt40 dingsen, 1 med), Mazda Rx-7 (1) Toyota (mr-2 celica) og mange flere...

 

REGLER litt i allefall:

 

Dekk: 13 sett dekk over race-weekenden på 3 dager.

 

Førere: En bil skal ha 2, en fører skal ikke kjøre over 2/3 av løpet.

 

Pit stop: minst 1 bensin fylling, maks 5 mekanikere (med andre under regler også)

 

Vekt og vekt handikap: er bilen din tung kan du kjøre med større restriktor i inntaket, har du lett bil mindre.

attachment.php?s=&postid=519884

 

Luft restriktor:GT500, så GT300

attachment.php?s=&postid=519886

attachment.php?s=&postid=519887

 

Poeng score:

attachment.php?s=&postid=519885

 

 

Jeg føyer til mere ettersom jeg orker...

 

LINKER

http://www.supergt.net/en/ Hjemme sida til serien, på engelsk! Veldig bra!

http://www.supergt.net/jp/ Samme som over, men på japansk, oppdateres fortere og oftere!

 

FLERE ØNSKET, gjerne med masse media!

 

TV kanaler

Eurosport France

Motors TV denne har UPC, i sin Digital Basic pakke... sjekka canal digital, de hadde ikke :( viasat sin side var det dårlig oversikt...

Det er de to som står på sidene til SuperGT, jeg har ingen av de, UPC har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår