Gå til innhold

Jan Tores RX-7 observert i Fetsund!

Ranger emnet


RX-7

Anbefalte innlegg

Originally posted by VW4

Den lilla RX-7'en som var på Streetmeet nå forrige gang, stemmer det at den er solgt til en kar i Nes for 350.000 uten motor???

Regner med at Håkon vet noe om det der?!

 

Den med flammer ??

 

Hvis det er den så stemmer det ikke ! han som eier den nå bor på sørum !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den med flammer...Du vet ikke noe om den akkurat er kjøpt eller solgt eller noe? Så den når jeg var ute å kjørte en kveld, og da stoppet jeg og spurte hvem som kjørte den nå..Da sa de at "han der borte har kjøpt den for 350.000 uten motor".

Men er det ikke en kar med helt bleiket blondt hår som eier den?

Need Info her ja...

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må ikke tro på alt dere hører.

hva er vitsen med å vite hvor folk bor? skal dere hjem å ta bilen hans?

jeg gidder i hvertfall ikke legge ut om hvor kompisa mine bor og hvor bilen står hvis dem har en fet bil. det skjønner dere vel.

 

ingen her trenger å vite noe sånt.

spørsmålet om pris er uansett et veldig kjedelig spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

dere må ikke tro på alt dere hører.

hva er vitsen med å vite hvor folk bor? skal dere hjem å ta bilen hans?

jeg gidder i hvertfall ikke legge ut om hvor kompisa mine bor og hvor bilen står hvis dem har en fet bil. det skjønner dere vel.

 

ingen her trenger å vite noe sånt.

spørsmålet om pris er uansett et veldig kjedelig spørsmål...

 

Oi, jeg beklager så meget Håkon....skal aldri gjenta seg.....:rolleyes: *ler* Ville bare se bilen hans skjønner du, en RX-7 er ikke det man pleier å se hver dag.. Nå har jeg sett bilen din Jan Tore, sykla "tilfeldigvis" i Nerdrum-området istad, og da så jeg en hvit RX-7 med hvite felger og en kul spoiler (Mazdaspeed går jeg ut ifra). Fet og deilig bil, min drømmebil! :)

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg behøver ikke nødvendigvis vite hvor den står eller hvor han bor..Men vil bare vite om det er sant at han jeg så har kjøpt den nå nylig..For noen måneder siden kjørte han en gammel bmw e-30,

og nå ruller han opp i den..Klart er jo bare å si grattis med en tøff bil hvis dette er tilfelle..Er på en måte ikke noe annet en nyskjerrighet..;) Håper du skjønner Håkon;)

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår