Perss Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hei, fölgende forsterkere selges, alle pent brukt: Rockford Fosgate 500X: 4 kanaler / 500watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 645watt. Rockford Fosgate 600.4: 4 kanaler / 600watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 788watt. Rockford Fosgate 700X: 4 kanaler / 700watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 929watt. nesten ny Rockford Fosgate P8004: 4 kanaler / 800watt (koster ny rundt 7000 kroner). Orion XTR 800.4: 4 kanaler / 800watt En av de tre siste skal jeg bruke selv men ikke klart vilken. Kan leveres i området Moss/Oslo/Lillehammer rundt 8-12.april. Ytterligere info / bilder kan sendes på email. Kom gjerne med bud / spörsmål på impalass@telia.com :naaaws Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hei, fölgende forsterkere selges, alle pent brukt: Rockford Fosgate 500X: 4 kanaler / 500watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 645watt. Rockford Fosgate 600.4: 4 kanaler / 600watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 788watt. Rockford Fosgate 700X: 4 kanaler / 700watt. Med originalembalasje og sertifikat fra RF som viser at den er testet til totalt 929watt. nesten ny Rockford Fosgate P8004: 4 kanaler / 800watt (koster ny rundt 7000 kroner). Orion XTR 800.4: 4 kanaler / 800watt En av de tre siste skal jeg bruke selv men ikke klart vilken. Kan leveres i området Moss/Oslo/Lillehammer rundt 8-12.april. Ytterligere info / bilder kan sendes på email. Kom gjerne med bud / spörsmål på impalass@telia.com :naaaws du har pm;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 du har pm;);) du har ikke pm:S priserr??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hei Mrloen, beklager, har ikke pm funksjon på - bedre å sende email. Har ingen faste priser men har fått midt på 2000-tallet for en 700X tidligere. Kanskje 1700-1800 for en 500X og så videre oppover (har ikke sett så mange av disse til slags så ikke vet jeg, kom med bud). De to siste 800watterne ligger en god del höyere............. send meg en email om du vil ha bilder eller mer info. impalass@telia.com Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 opp bud noen? Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er det mulig å se bilder av forsterkerne? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 2000kr for 700x;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 OldSchool RF: jeg skal forsøke å legge ut bilder her når jeg kommer hjem i ettermiddag (e.kl. 18) MrLoen: ditt bud er notert - la meg fundere så kommer jeg tilbake i kveld :) Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 her kommer forhåpentligvis bilder: Som vist på bildene finns originalembalasjen til alle unntatt P8004. Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 opp Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 1500,- for den 500X'en herfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 1500,- for den 500X'en herfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kan gi deg 3k for Rockford Fosgate P8004 pga at den mangler eske samt at den er brukt med slitasjemerker som jeg ser på bildet til opplysning koster den ny litt over 5k. inntrisert? ;P edit, kan hente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Boomboxx: Takk for tilbudet, men jeg har allerede bud på 1700.- Dersom det ikke går i orden så kanskje vi kan diskutere videre. e-tanbe: det billigste jeg har sett på internett er 6850 så av ren nysgjerrighet: hvor får du den for 5K? Slitasje? om du mener merkene ovenfor der blitzen så er nok det mine fingeravtrykk :) men jeg kan ta noen flere bilder å sende deg i kveld, hva er din email? Jeg er interessert i ditt bud men hadde håpet på noen hundrelapper til.... for eventuell henting - hvor holder du hus? Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Boomboxx: Takk for tilbudet, men jeg har allerede bud på 1700.- Dersom det ikke går i orden så kanskje vi kan diskutere videre. e-tanbe: det billigste jeg har sett på internett er 6850 så av ren nysgjerrighet: hvor får du den for 5K? Slitasje? om du mener merkene ovenfor der blitzen så er nok det mine fingeravtrykk :) men jeg kan ta noen flere bilder å sende deg i kveld, hva er din email? Jeg er interessert i ditt bud men hadde håpet på noen hundrelapper til.... for eventuell henting - hvor holder du hus? syntes bare det så ut som det var noen dype hakk i kanten på forsterkern men det kan sikkert være synsbedrag. bilradiospes.no selger den for 5690 ser jeg, ellers har jeg ikke undersøkt noe mere. sender deg mail jeg m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg