stein t Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hei godtfolk da begynner sommeren å nerme seg (alt for fort som vanlig...... eller er det jeg som begynner for seint):-P prosjekte denne gangen blir i en calibra .. merkene som jeg har tenkt å bruke er focal elementer å solidaudio forsterkere subber er av merke focal k2power 33kx en 13" sub to av disse i lukka kasse har tenkt å bruke 2 sett men focal k2power 165k2p i døra å ett i siden bak forsterkere på dette er 2 stk solidaudio F29 på frontsettene subbene er jeg ikke sikker på om det blir 2 stk solidaudo F2000 eller en digi utgave av solidaudio det er vel en monoblokk F2500Dtror jeg den het har fått taki 50mm2 strømkabel 1 stinger batteri av typen spv44 signal kabler fra stinger ellers koblings bokser fra stinger kabler til elementer er 2.5mm2 kondensator fra stinger 1f skal ha en til av den samme ellers blir det mer oppdatering etter hvert:-) Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Prosjekt forum kanskje? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hvordan få flytta d dit da??????? Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Spør en moderator. Ser ut som det kan bli bra dette forresten :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 da var forsterkerne i hus ...::bok Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Lov å spørre hvor du har kjøpt dette? :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Lov å spørre hvor du har kjøpt dette? :) Mvh Tony xelent.no Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ikke for å disse Exelent, menne... "Xelent 4kanals bilforsterker. Ny forbedret modell med enda kraftigere inngangstrinn, bedre kjøling og terminaler. (4*200wMax) Bra komponentvalg og strømstyrke gjør forsterkeren relativt stabil ned i 1ohm." Kjekt med en forsterker med kraftig inngangstrinn, og som er "relativt stabil", da (ja, jeg vet det står i 1 ohm) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Krafting inngangstrinn. hehe. Sikkert bare oversatt feil :) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 fått pakke fra ice i dag:-P Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 go høytalerene der :) stå på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei.. Bra valg av høyttaler og basskomponenter..! Etter min mening, er det litt en skam å bruke de ampene på såpass bra utstyr... Kom dynamoen fra Ice? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei.. Bra valg av høyttaler og basskomponenter..! Etter min mening, er det litt en skam å bruke de ampene på såpass bra utstyr... Kom dynamoen fra Ice? skal no prøve dem :-) tenkte på ampene til focal men dem kommer ikke før i juni/july... tror nokk det funker alikevell jeg da blir jo en forsterker på hvert element dynamoen kjøpte jeg av en kar på calibra.no det er en 120a dynamo Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 skal no prøve dem :-) tenkte på ampene til focal men dem kommer ikke før i juni/july... tror nokk det funker alikevell jeg da blir jo en forsterker på hvert element dynamoen kjøpte jeg av en kar på calibra.no det er en 120a dynamo Høres ut som ett greit prosjekt ja :) Men må nok si som Rizla, bare på min egen måte, blir som å kjøre mercedes med lada motor dette.. Ikke med tanke på at forsterkerene ikke klarer å drive høyttalerene dine, men at du burde kjøpt forsterkere av høyere kvalitet eller like gjerne kjøpt høyttalere av ett billigere merke. Men vi følger likevel med :) Lykke til ! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Dette blir nok bra! Har selv en F2000 og er kjempe fornøyd med den! Focal er jo heller ikke dumt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg