Brandtenborg Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Er det noen som vet hvor man får tak i slike merker til grillen på Golf? Har sett flere som har det. Har bl.annet sett sånt merke bare at det var to sverd som stod i kryss. Evt. pris? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Ingen som vet? :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Vet jeg har sett slike til salgs en plass, men hvor? Skal si ifra om jeg kommer på d. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 ....har ikke de det på bildelsenteret i lier? (vw/audi)...jeg mener det er den støsrte rånesjappa for vagèr ,dah:D ... men de med sverd hørtes jo veldig morsomt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Mener å ha sett dette på eiker motorshop for mange år siden.. Det betyr nok at de fortsatt har det liggende.. .. for pent er det ikke.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Eiker ja. Det var der jeg så dem også. Om du tar kontakt med dem, fikser de sikkert et slikt. Ellers enig: Det er ikke fint. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Ikke fint, nei... Syns det var litt kult, jeg. Smak og behag! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg