Margarus Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hei lånte søstra mi sin bil i helga og var litt uhelidig. hode på bolten knakk på begge sider . den bolten som holder stabstaget framme.så det henger løst nå. har bare vert ute å sett på det fåreløbig. tenkte jeg kunne få tak i nye bolter før jeg begynte å skru kan noen si meg dimensjon på di boltene. bolt diameter. lengde osv. så eg kjøper rett bolter.. regner med at det er skrudd til med mutter på undersiden. at det er bare til å banke ut bolten som står i nå uten hodet ?? bilen er en 1990 eller noe slikt. mazda 323F 1.8liters 16V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Nå kjenner ikke jeg til Mazda, men har til gode å se at det er løs mutter på bøylen til stabstaget, var der du mente? De jeg har sett så pleier det å være M8, eller kanskje m10 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dra på BilXtra eller noe du, de boltene koster ikke stort. 148,- per side på BilXtra De er bare skrudd gjennom, mutter på toppen. Med et spennbånd til å stramme opp stabstaget bytter du de på 15min per side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 vis det er snakk om vanlig m8 \ m10 bolter og en låsemutter på toppen så er dette ingen vanskelig jobb. bolter tror jeg jeg har nede i kjelleren. se om jeg finner rett lengdre vertfall. ok uans takk for hjelpen! var bare redd det var noe "spesial" bolter., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Men hva med foringene? Sitter de der enda, og er de verd å ta vare på? Når du først er igang er det kanskje ikke så dumt med nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg