Gå til innhold

idiotisk oppfindelse!

Ranger emnet


trebor87

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke orginal-anlegg! Hehe..

men kan hende at de måler ut ifra hvor høy lyden er på utsiden, også ganger dette en del ganger for å beregne volumet inni bilen.

Men uansett er jo dette bare helt idiotisk. Ingen som blir støtt av at det skrangler litt i bagasjelokket mitt. Høres bare litt rart ut, og jeg får vondt i øra. Ingen andre.

0 lyskryss i kongsberg! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det lar seg ikke gjøre å bare gange opp med et tall, av flere grunner.

 

hovedgrunnen er hvor godt bilen er dempet. en bil som spiller 140db kan høres lavere ut på utsiden enn en som spiller 120db. og hva med de som har biler uten tak?

og dette skulle også ta de som tutet for mye etter hadde eksosannlegg som bråket, og maskinen vet ikke forskjell på eksosannlegget og en kraftig sub/annlegg. så med mindre de som får opptakene har fulltidsjobb med å se filmer så lar det seg ikke gjøre.

 

så derfor vil jeg si det 99.8% sikkert at sensoren måler lyden på utsiden av bilen. og det er jo også bare det de bryr seg om. om man spiller 140db inni bilen og de ikke hører noe utenfor er det jo heller ingen grunn til å ta deg da du ikke plager andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..tenker ikke langt de folka der...dårlig fantasi og...hvis jeg står på rødt lys, og jeg har en bak meg, så skifter det til grønt og jeg kjører rett forbi kameraet og stopper så de ikke får tatt bilde av meg og ruser motoren som ett hellvette(3" hele veien og 5" utblås). da står jo det kameraet og blinker som ett h******* og tar bilde av han/hun bak meg da ja..

Mange rånere som kommer til å ha det morro hvis det kommer til norge =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår