Typhon Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Takk takk! Stått litt stille i det siste... som vanlig. Håper å få røven i gir snart. Klokken er nå 18:47 og Morten har enda ikke dukka opp :P Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Men vi kom da til slutt :chairshot Og selv om Morten måtte vente på meg var vi faktisk de første som kom. :ass: Var kjedelig at jeg måtte dra så tidelig hjem og at "kona" ikke fikk blitt med, men var selvfølgelig hyggelig å møte alle sammen igjen. Sees i Februar igjen da om ikke tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bra dette her.. følger med videre på denne tråden ja.. bare å fyre opp med flere bilder så blir dette knall.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja? Er det framgang her? :D Er ''keen'' på mer bilder! :D :D :D -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror han er mer opptatt av å spise boller og drikke brus. hehe.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Neh.. lite med det der, trur jeg. Men er vel en liten Ka som skal ha litt oppmerksomhet akkurat nå..? Ellers tror jeg Tony puster litt fra dørtrekkene sine mens han kanskje grubler litt på hvilke valg som blir tatt litt frem i tid.. I'm there to, Tony ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Og tar jeg ikke helt feil bruker han en god del tid på å kode sida til lydtrykk.no :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hehe.. I hvertfall det han sier.. :p Neida, bare tuller. Har trua på det arbeidet hans. :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hehe.. I hvertfall det han sier.. :p Neida, bare tuller. Har trua på det arbeidet hans. :) Blir bra den sida ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sorry Tony:shake Jeg ville gjerne ha kommet på bursdagen din den dagen, men måte jobbe. De var virkelig desperat etter at jeg skulle jobbe ekstra. Men håper du fikk en fin dag og fikk kost deg masse:cheers: Håper jeg treffer deg og de andre neste gang det er noe;) Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Februar tenker jeg, Coldbabe Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skru på mobilen din! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Du fikk det nye på msn jo! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Og på PM... you got a call :P Jeg er en tulling... jeg vet det. Men la meg gjøre det godt igjen... helten min haha Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulerer med vel overstått, Tony! Når det gjelder gave så vurderte jeg denne: Men den er ikke satt i produksjon ennå... En 6" med en ENORM vandring vil bli kuult å ha i frontsystemet. Denne her er heller ikke blitt en realitet selv om den virker: Liten kjekk sak dette... Så... Det ble ingen gave til deg denne gangen... (tror jeg) Sender mail til alle møtet angår, i god tid. MØTEPLIKT! Jada... Det blir mat denne gangen også, men ikke pizza. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg