Typhon Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Morro å se når folka lager dør helt fra bunn av :) Åssen har du tenkt til å koble den ekstra midbassen egentlig? Skulle jo tro at delefilteret ikke har noen flere plasser igjen :wonder: Skal kjøre 4-veis aktiv deling ;) Jeg paralellkobler midbassene på hver side, siden de skal rett på egen forsterker. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Drit kult prosjekt Typhon! Gleder meg til å se videre fremgang. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Koppholdere blir det nok ikke i dørene, men ting skjer her da... Det går for seg i snikkarbua:) Ser jo veldig bra ut detta. Veldig nice baffelgrinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 kommet noe videre med bygging da :klovn: python?? hehe... forresten så noen bilder av bilen med støttfangerne på men synes ikke det ble så bra, bilen så mye kortere ut liksom...de passer liksom ikke tony.... :shake :wonder: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Kortere? :P Sett feil du nå hehe... Fangeren foran er lenger en originalt... kanskje du så på 3-dørs versjonen?? :shake Og nej... kommet lite lenger. Endel jobbing og slikt. Men får se om det skjer noe i romjula nå da :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Legg ut noe bilder når du gjør noe a, er så morro å se bilder! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 samme som han over ;) §§§God jul§§§ Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ååå, neida, jeg har ikke sett feil :fatality: skal legge ut bildene så du får sett det selv -seinere ikveld-, tom fargen virket anerledes....:tannløs: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 som sagt: det så ikke så heftig ut dette her da Tony...:fatality: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Stolt eier og bilen hans :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 HYSJDA JAMES!!!! :P haha.... Den der har vi... øhm... ikkesett Hehe... Blå var den og ja ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hehehe... Funnybunny ;) Gleder meg til å se bilen, jeg ass.... Skal vi ta en tur nordover i romjula, Tony? Du kjører. Bilen min er ikke så glad i glatte veier.. :p Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Gratulerer med dagen "gammle mann" Hele 21 år å greier. Sees kl 18 for øl og pizza Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Grattis med dagen Tony. Blir det noe prosjekt jobbing om dagen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Gratulerer så meget med dagen :D:win :klovn: Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg