Typhon Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 ENDELIG!! Bilder :) hehe Ringer til mellomtonene: Dørpaneler bygges: Såeh... hva tror dere? For meg så ser det ut til at jeg må endre plassering av baffelen en smule. Få den litt mer ut ellers kan det bli litt stygt med dørhåndtaket. Er dere enig i det? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 sinnsykt bra tony :) :respect Hvorfor ikke dra den et skritt videre ? Cleen dors invendig ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hey se der ja. Var på tide med en oppdaterin nå ja Tony! :D Ser kjempe bra ut det her, men ville nok også satt bafflene litt lengre ut så ikke det blir så krappe kurver når du skal støpe og til slutt trekke. Pass også på så ikke de kommer for langt ut så det krasjer med hanskerom eller liknende og da. Så får du bare si ifra om du trenger hjelp så kan jeg komme jeg vet du :thumb Stå på! :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 sinnsykt bra tony :) :respect Hvorfor ikke dra den et skritt videre ? Cleen dors invendig ? Fordi?? :wonder: Busse: Var derfor jeg og tenkte på den lille justeringen. Kommer til å være lettere å trekke OG samtidig se penere ut. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Fordi?? :wonder: Busse: Var derfor jeg og tenkte på den lille justeringen. Kommer til å være lettere å trekke OG samtidig se penere ut. Jeg er litt syk, men hvor mange har det da ??? hehe Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Der ikke litt for "mye" midt på døren? Eller er det bildet som lyver? Ellers så ser det veldig bra ut:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Der ikke litt for "mye" midt på døren? Eller er det bildet som lyver? Ellers så ser det veldig bra ut:) Både ja og nei, hehe... Bildet lyver nok litt.. men så har man det med at det skal heller ikke kræsje med alt annet der... *hinthint* ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 dette blir så utrolig bra... jeg er nødt til å få rusa meg nedover og bortover igjen en vakker dag... namm! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei Tony, blitt helt morel frelst etter jeg hørte på bilen din. Grattis med 1 plass i extreem open da :) Du er ikke den eneste som har blitt glad i morel etter å ha besøkt bilen til tony... hehe trust me onfiredevi Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Du er ikke den eneste som har blitt glad i morel etter å ha besøkt bilen til tony... hehe trust me onfiredevi Nå hørte han bare på 6x9" som jeg har i bilen da... BAK *grøss*. Nå er det de beste 6x9 jeg har hørt og bøyer meg i støvet for de, selv om nytt delefilter hadde vært tingen. I morgen skjer det mer... skal prøve å få endret litt på baffelen :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Nå hørte han bare på 6x9" som jeg har i bilen da... BAK *grøss*. Nå er det de beste 6x9 jeg har hørt og bøyer meg i støvet for de, selv om nytt delefilter hadde vært tingen. I morgen skjer det mer... skal prøve å få endret litt på baffelen :) greit greit... jeg forelska meg jo først i Pulse så jeg forstår fortsatt hva gutten mener da :klovn: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Det armlenet/håndtaket jeg bruker er ikke originalt, men fra en 2004 modell Toyota Corolla :) Hehe... Tenker jeg skal og prøve å lage noen patenter på noe ramme-greier til det i morgen. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 litt lenger frem på døra vil jeg da anbefalle.. og da kan du se om du må litt lenger ut, ellers ser det bra ut dette Tony Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Var innom den tanken selv, men da kræsjer det lett med dashen. får fundere mer på dette i dag tror jeg :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Der var du igang jo! ;) Ser veldig bra ut det her da! :D Men jeg vil, som erik andre, tru at å sette de lengre frem ville blitt bra! Kan du ikke bare teste dette i bilen da? Sånn for å finne ut hvor du kan ha de i forhold til resten av dæshen? Sånn hvis du lurte så trur jeg jeg kommer til å prøve meg på bandpass-kasse i min! ;) Bassen er rett og slett stygg =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg